Gå til innhold

fullstendig krisemaksimering!!

Anbefalte innlegg

Gud bedre, nå begynner hormonene virkelig å sette inn - og allerede i uke 7... Jeg klikker for den minste ting og knekker helt sammen av små filleting, jeg kan nærmest se en tom&jerry tegnefilm og ta meg selv i hylgrine hvis en av dem er slem mot hverandre :D

Andre som er like hormonelle så tidlig?

Må jo le litt men når det står på er det veldig vondt.. Jeg går jo helt ut av mitt eget skinn ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142338981-fullstendig-krisemaksimering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!:) merker noe av det samme..er fryktelig hårsår for tiden og det er ikke mye som skal til for at jeg kjenner jeg blir virkelig irritert. Dette er helt normalt, men det betyr jo ikke at man ikke bør ta seg sammen iblandt:p huff...noe skal den stakkas mannen og gjennomgå:)

ønsker deg lykke til videre:)

Hehe.. godt å vite man ikke er alene om "galskapen". Jeg føler med deg!

Ja, disse gutta får gjennomgå ;) Men det gjør jaggu meg vi også! Når det er sagt er belønningen vi begge får uvurderlig :)

Lykke til videre du også! (hvor langt er du på vei forresten?)

Sant nok, vi går gjennom litt vi også:P

går inn i uke 8 på tirsdag, er nå 6+6 uker på vei, så enda relativt tidlig får en si:) har min første kontroll på onsdag, gleder meg! Har egentlig enda ikke gått helt opp for meg tror jeg:)

Enn du, hvor langt er du på vei?

Så spennende!

Lykke til på onsdag :)

Jeg er 6+2 så vi er ganske så likt på vei.. Er det hos lege eller jordmor du har kontroll? Kanskje jeg skal ringe min bydels helsestasjon og bestille sv. skapskontroll nr 2 der? Jeg skal ha min første hos legen min, den 7/10 :)

Jeg skal til jordmoren, fastlegeordningen her fungerer ikke helt og jeg vil helst ikke gå til en som jeg ikke kjenner eller som kan språket:p

siden dette er første gangen for meghar jeg 1000 spm og jeg vil tro jordmor vet mer enn legen:)

Når du snakker om krisemaksimering...er så lei hormonsvingninger nå, hrmf! :)

jeg bor stort sett på sofaen fra jeg kommer hjem fra jobb (er i praksis for tiden), har aldri i mitt liv vært så trett før, heelt utrolig! Hehe

Takk!:) gleder meg til onsdag, håper på å høre hjertelyd:)

Annonse

Ja, da er det bedre å gå til jordmor med en gang - det er supert å gå til jordmor! :) Bare skriv ned alt du har av spørsmål - alltid godt å få svar på ting man lurer på.

Ååå... jeg føler enormt med deg! Gretten, ekstremt emosjonell, kvalm, trøtt og kraftløs ;) Men er heldig som har en snill mann og datter som tar litt ekstra vare på sinnataggen tross alt ;D

Er du også i praksis? - haha, jeg og! Er sykepleierstudent på siste året og har praksis i seks uker på sykehjem, med organsasjon og ledelse som fokus - hva slags praksis har du?

Ha en super kveld - vi får telle til ti ;)

Så morsomt da, studerer spl jeg og:) siste praksis, geriatrien. 3 uker igjen av den, skal bli så finfint å bli ferdig:)) etter praksis er det eksamen og hovedoppgaven, ferdig i Mars, wooohooo!!!:)

Har jobbet i 1 mnd strekk nå uten fri så begynner å kjenne det..skal bli godt å kunne jobbe tjene litt penger, ikke bare helgejobb:)

Heldige du, min bedre halvdel jobber utenlands så jeg er mye alene, noe som gjør meg en smuuule mer grinete:p hehe

jeg skal sette meg ned å skrive ned hva jeg lurer på ja, er nok lurt.

Idag har jeg min første fridag på en mnd, denne skal brukes til pasientrettighetsloven og tvangsparagrafen..må bare mote meg opp først:)

Så utrolig morsomt!! Jeg har også tre uker igjen av sykehjemspraksisen, så har jeg selvvalgt praksis på helsestasjon passende nok ;) (helseforebyggende i 4 uker), og Bacheloroppgaven min skal også inn i Mars. Håper jeg kommer meg igjennom dette men har også igjen psykiatri og mappeeksamen, som jeg ikke rekker å bli ferdig med da jeg har termin 16. Mai ;)

Vi får backe hverandre opp i tøffe stunder - jeg leser også pasientrettighetene om dagen, og om den nye §4 a, om samtykkekompetanse. Så gøy vi har så parallelt løp, både med svangerskap og studier :)

Oida, da har du lov til å snufse - jeg er virkelig heldig altsåsom har han rundt meg hele tiden! Igår var jeg så kvalm og skulle ha midtevaluering, såmåtte sende han ut av bil i butikken og kjøpe wasa creamcheese knekkebrød, og ut kom han med 10 pakker og en svær bunt ingefærrot ;) haha, han turte vel ikke annet stakkars ;D

Lykke lykke til med studiet, med hormonene og kos deg med lille spire :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...