Gå til innhold

kvalm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "vanlig" å kjenne kvalmen 7 dpo? Har liksom alt oppe i halsen, og tør ikke annet enn å drikke te. Har tatt en g.test, men den ble negativ (Kvalmen kom ikke før en stund etter jeg hadde stått opp, så fikk ikke testet på morgenurin..). Redd for å bøye meg ned i tilfelle jeg skulle måtte kast opp..

Har hatt murringer i magen siden EL, og vært en del oppblåst, men tenkt at det var for tidlig til å begynne å kjenne symptomer. En uke igjen til IKM, så kan bli vanskelig å vente med å ta en ny test!!

Andre som sliter med samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon her!

Jeg har värt kvalm i litt over en uke, men ikke kastet opp. Men det gjör jeg svärt svärt sjeldent uansett. Også stikninger i magen, fölt meg oppblåst og mer trött enn vanlig. Puppene er også litt ömme, men ikke så farligt. Varm i kroppen, men litt frossen.

Jeg holder på å bli gal av å vente på å kunne teste. Har ventet lenge allerede. Blitt så forvirret av at disse symptomene kom så fort.

Men vi får se om noen dager.

Om jeg ikke er gravid, lurer jeg på hva alt dette er.

Skrevet

Dersom du er gravid, så tror jeg det er fult mulig å kjenne symptom rett etter befrukning, men jeg tror det er også fult mulig å ønske så mye at en skal være gravid, at du liksom får ting til å skje..hehe

Jeg har har følt symptomer fra omtrent en dag og to etter EL.

Jeg hadde negativ test på fradag, 2 dager før IKM

Har ikke fått tantå ennå, føler meg gravid, skal teste i morgen igjen, så får jeg se om jeg har innbilt meg alt sammen.

Jeg har hatt stikkinger, halsbrann, vond rygg, murringer, hard og løs mage, hodepine, varm og kald om en annen..alt dette på 2 uker..

Om jeg ikke er gravid så tror eg eg blir sprø..då lider jeg av innbilt svangerskap..hehehe, noe som ikke er første gangen :):)

Men tror det er tidlig ja å teste nå for deg, mange som ikke får positiv test før ett par dager etter IKM, håper jeg er en av dem :):)

Skrevet

Har prøvd å spist litt salt mat (har pleid å hjelpe tidligere når jeg har vært kvalm av andre årsaker) Men fortsatt like kvalm. Har egentlig ikke tenkt så mye på d å skulle bli gravid denne PP, men så var d jo selvfølgelig ei venninne som plutselig var lykkelig gravid, og da var det ikke så lett å ikke tenke på det likevel.. Vet godt at det var tidlig å teste, men er man utolmodig så er man utolmodig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...