MissZanta Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Jeg er i 12 uke(litt over 10 uker på vei) og ikke vært kvalm i det hele tatt hverken nå eller med første mann. I morges våknet jeg og var kjempe kvalm, tenkte at det var fordi at jeg var sulten så skulle dekke frokost bordet og begynte å brekke meg flere ganger, løp på do og kasta skikkelig opp. Nå flere timer etterpå er jeg fremdeles uggen. Noen andre som har vært bort i dette??? Noen råd/tips???
MissZanta Skrevet 20. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2010 Dytter i håp om råd/tips :-)
lindaergravidigjen Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Hei Disa Nå har jeg riktignok vært kvalm helt fra begynnelsen ved begge svangerskap, men det gikk over til brekninger forrige svangerskap, etter uke 14.. og da hadde det begynt å avta rundt ellevte og tolvte uke.. Mitt problem er at jeg ikke klarer å spy, samme hvor grønn i fjeset jeg er.. Hmmm... det er ikke lett å bli klok på den gravide kroppen - så kjedelig da.. får håpe det var en engangshendelse Ellers er et godt tips å raspe en ingefærrot i kokende vann med en skive sitron i, og sile i koppen etter det har trukket en liten stund. Ingefær er utrolig effektivt mot kvalmen Ellers er det å stresse ned og hvile, frisk luft og ta meg pauser i hverdagen som hjelper best - noe som ikke alltid er realiserbart.. Lykke til videre og håper kvalmen kom og gikk!
MissZanta Skrevet 21. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2010 Takk for tips :-) Nei var nok ikke engangs hendelse :-s Var det i går og i dag og :-s Måtte gi opp hos tannlegen i går også haha Skal prøve det,men frister ikke på morgenen med ingefærrot da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå