Gå til innhold

¨Når sover 2 åringen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er litt over 2 år...Sover vanligvis fra 19 til 06, og dupper mellom 12-14. Men har i det siste brukt lang tid på å sovne til kvelds...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har gått over til 1 time dagsov (skal være ferdig senest 14). Det hjelper.

Ellers samme legge-ståopptid som din. Er 2,5 år nå.

Skrevet

min 2 åring har ingen grense på hvor lenge han sover på dagen,han våkner som regel hver dag av seg selv etter 1 til 1,5 time. Han legger seg 18.30 på kvelden å sovner stort sett etter ti min og sover til 06.30 ca:)

Skrevet

Gutten min på 2 år og 5 mnd. sover max 1 time på dagen. (ca 12-13)

Legger seg ca 19 på kvelden,sover fra 19.15- 7.30-8.

Skrevet

Gutten min er også litt over 2 år. Han sluttet med soving i barnehagen allerede når han var cirka 1,5 år. Etter den tid begynte leggingen å gå som en lek. Nå legger han seg rundt 19 og sover gjerne til rundt 8. I helgene hender det at han sover en times tid.

Skrevet

2åringen vår (2år og 1mnd), sover 1 time på dagtid. Og sover fra 19-07 (da må han som regel vekkes). I helgene kan kan sove til 8-9.

I sommer våknet han kl.05, men etter vi gikk ned på dagsovinga så sov han lengre. Herlig!

Skrevet

2,5 åringen kan helst ikke sove lenger enn 13 på dagen... Blir somregel fra 12 - 13. Hender han blir lagt før 12 hvis han har vært tidlig våken.. Men blir det senere enn kl 13, må vi utsette leggingen på kvelden.

Skrevet

2,5 år og sover ca fra 20-08 (varierer litt rundt dette, er vel +/- 0,5t). Sover ikke alltid på dagen mer, og om han gjør det er det gjerne mellom 1 og 1,5 timer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...