Gå til innhold

Hvor mange dager igjen søndag 19.09.10?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg tre dager på overtid. Lei, sur, sliten, deppa og forkjøla....BLÆH!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

34 dager til UL termin! Og bare 25 til mens termin!!

Har prøvd å fortrenge at det er 9 dagers sprik mellom mens og ul termin, men kjenner jeg har mer og mer lyst til å forholde meg til menstermin for hver dag som går. Vet at det bare kommer til å bli utrolig demotiverende i lengden, da jeg garantert blir å gå skikkelig på overtid... (Men det er jo lov til å håpe!:D)

Skrevet

39 dager!!! :D

Og ei jeg ...vet om (kona til sjefen til mamma) - fødte en velskapt gutt i går, og hun hadde ul-termin dagen etter meg! Så her kan det jo fort skje ting ;)

Skrevet

Jeg har lange 72 dager igjen. Men er sikker på at tiden vil gå fort og plutslig er det jeg som er på overtid :P

Skrevet

8 dager igjen :-) Wuhuu

Skrevet

48 dager igjen til ul termin og 46 dager igjen til mens termin:) bare ca 1 uke igjen til jeg er høygravid:)

Skrevet

3 dager til menstermin og 7 dager til ultermin.. men føler eg er litt på overtid for sist fødte eg 10 dager før ultermin... men formen er jo i grunnen fin så det går jo fint enda...

Skrevet

43!!! Det går da fremover:) Vesla er hyper i dag, hver gang jeg prøver å gjøre noe konstruktivt så får jeg et spark eller et slag:(

Skrevet

57 dager igjen nå :) håper tiden flyger avsted ;)

Skrevet

Jeg har 38 dager til mens terminen og 40 dager til ultralydterminen så gleder meg sykt og få de ukene overstått og for å se lille deg :)

Skrevet

31 dager men sitter med en følelse av at han kommer ut før tiden..

Skrevet

38 dager igjen... Og her har jeg begynt å drikke bringebærteblad:=)))) Får se om det har noe effekt.

Skrevet

25 dager til UL termin,20 dager til min egen termin:)

Skrevet

37 dager igjen - og blir stressa av å tenke på alt som må gjøres før lillegulla kan komme! Må nok ta et par handleturer for å få tak i det som mangler av klær og utstyr. Også må jeg kaste meg selv ut av bim så jeg kan bruke tiden på å skrive ferdig praksisrapporter og musikkoppgave og dramalogg!

Skrevet

2 dager igjen :)

Skrevet

25 dager igjen .) hyyyyyyyyyyyyl!

Skrevet

18 dager til UL termin

13 dager til mens termin

4 dager til fullmånen!

Skrevet

4 dager igjenn og tålmodighet skulle ha blitt solgt på boks!

Skrevet

8 dager igjen, slimproppen gikk i natt, så satser på senest termindato! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...