Gå til innhold

Flere som har problemer med avent flaskene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange avvent flasker og samtlige blir det lekasje på når jeg rister ut pulveret... Det er såå kjedlig, blir jo melk overalt. De første flaskene jeg hadde var ikke sånn. Men sendte disse tilbake da det kom frem at det var giftstoffer i de gamle flaskene. Og tilbake fikk jeg disse flaskene. Det renner melk ut mellom den kvite delen som kobler flasken med tuten liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde noen ganger her, men skrudde da skikkelig hardt igjen og da gikk det bra.

Skrevet

samme her å, må bare skru de opp og skru de hardere på så lekker de ikke :)

Skrevet

jeg signerer Vinterbarnet og Mamman til Lucas :-)

Hender det lekker, men da vrir jeg flaska bare.. så der det liksom lekker peker oppover og ikke nedover. Ellers skrur jeg igjen hardere...

Jeg syns aventflaskene er best jeg da:)

Skrevet

Det er litt åpning i Aventflaskene, slik at de slipper inn luft, så det ikke blir vakum. Det gjør at babyen ikke svelger så mye luft. Så da blir det ltt lekking!

Skrevet

De skal ikke lekke, da er det enten fordi en har skrudd for hardt igjen eller for lite igjen. Når det lekker litt når jeg rister er det bare å skru opp og igjen så kommer det ikke en dråpe ut.

Har hatt Aventflaskene i 8 mnder og er kjempefornøyd.

Skrevet

Jeg bytta ut alle smokkene på aventflaskene mine med MAM sine smokker og da slutta de å lekke gitt;)

Har prøvd å skru opp og igjen og dobbelsjekke og det er ikke måte på, de lakk likevel. Byttet som sagt smokker, og vips, de slutta å lekke:)

Skrevet

Snakker vi om de nye,litt grå Aventflaskene?

Når jeg pakket opp en nyinnkjøpt flaske, så kastet jeg den tynne,grå ringen som var mellom flaska og den hvite tykke ringen.

MEN: den gjør at det IKKE LEKKER!

Vet ikke om den har noen funksjon i forhold til luft, men mine flasker lekker hvertfall ikke når jeg har på den grå ringen...

Aner ikke hvorfor de har lagd dem sånn, 4 deler er litt tullete...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...