Gå til innhold

noen som har testet pos i helgen som har ikm uke 37??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke testet positiv enda men har hatt oppblåst mage nå i en ukes tid og nå begynner jeg og bli hard i magen, samt at puppene er veldig ømme og varme (er det normalt) blodårene synes ganske bra nå på puppene også. har hvit utflod. så er temmelig sikker, noen andre som vil dele sine tanker og symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme symptomene som deg, men har heller ikke testet positivt enda. Har også en del mensmurringer og det stikker nedi livmoren til tider...

Når har du ikm? Jeg har ikm 23. sep etter mine beregninger :)

Skrevet

Jeg testet neg på fredag på CB digital.

Jeg hadde/har IKM i går eller i dag

Ingen Tante ennå

Hmmm...

Har ingen tester å teste med, venter et par i postkassen i morgen, så får eg ta det da :):)

Føler meg gravid da..Men tørr ikke håpe noe, med tanke på at det er bare vår 1pp

Jeg har ulike symptomer. Har hatt skikkelig mens murringer, i går fikk jeg vondt i ryggen på venstre side på en måte. Stålinger/stikkinger som gjør vondt. Sulten hele tiden, selv om jeg har nettopp spist, blir liksom ikke mett..så er jeg plaget med hodepine og humørsvingninger..

Jeg tørr ikke håpe noe, jeg vet at jeg kan innbille meg ganske mye om ønske er stort nok, men det skal bli rart å finne ut av den neste dagen eller 2 :):):)

Skrevet

Ups, fikk ikke med meg at tråden din var for de med ikm 37 ;) har ikm uke 38 jeg som du ser.. hehe. Men har samme symptomene da :)

Skrevet

Jeg har ikm i dag og testet positivt :) Juhuuu :)

Har lite symtomer, men stikkingen i magen (rett under navlen på venstre side) og litt stikking på siden av puppen gjorde meg mistenksom.

Ellers vært litt slapp og bittelitt kvalm.

Skrevet

Gratulerer med spire JustDoit :) !!!

Jeg hadde IKM i går, ingen TR og ikke positiv test ennå... Skyggestreker uten farge, men det teller jo ikke. Håper allikevel at TR holder seg LANGT UNNA og at vi alle får positiv test :D

Skrevet

vi er på første pp vi også. vi har det ganske likt surreguri.blir veldig spennende detta. jeg er liksom veldig sikker selv men tørr liksom ikke håpe for mye heller. jeg har sånne billigtester men tenkte og kjøpe en cb for og prøve det i morgen:)

Skrevet

Jeg har det som dere. Har villet teste hele helgen, men hver gang jeg har bestemt meg for å teste, har jeg klart overbevise meg selv om at det ikke er noen vits fordi det er sikkert mensen som er på vei og ikke symptomer. Vil ikke bli skuffa igjen.

Mine "symptomer":

- Ekkel-alert: Jeg har hatt veldig rar utflod helt siden rundt der jeg tror jeg hadde EL. Den har vært hvit og slimete, men er nå mer gule og i skikkelig seige tråder.

- Puppene er ikke direkte vonde når jeg tar på dem, men jeg kjenner dem hele tiden, det stikker i dem og dem kjennes rare ut.

- Bekkenløsningssmerter

- Øm/støl i magen og stikkninger av og til

- Mye trøtt og sliten, vondt i hodet

Noen av dere som har funnet ut noe i løpet av hega eller? Kanskje jeg klarer å teste imorgen... ;)

Skrevet

Hahaha!!!

Tror jeg ler meg ihjel..

Tantå kom så bestilt i kveld, det er bevist, jeg har vært innbillsk gravid i 2 uker! MULIGT?? Ja, jeg er et levende bevis på det, jeg har hatt alle symptomer i boka..

Jaja, då er det bare å gjør seg klar for runde 2 :)

What else to do?

Skrevet

Det er veldig mulig, har klart det opptil flere ganger ;) Bra du tar det med godt humør og er klar for runde 2! Stå på :)

Skrevet

Ja, Jeg kan ikke miste håpet etter 1pp, jeg begynner nok å bli litt kvasse når jeg kommer til 8-9-10pp :):)

Syns det er helt sjukt at kroppen kan tulle sånn med meg..mildt sagt! Det er store indre krefter vi har med å gjøre her ser jeg :P

Du "ser" gravid ut for meg i følge symptomene dine, men etter hva jeg selv har opplevd, er bare en positiv test godkjent :)

Lykke til uansett! Håper tantå di holder seg langt unna!

Skrevet

Thea-mamma til 2? :

Akkurat slik du beskriver(unntatt vondt i hodet) er akkurat slik jeg hadde det. Intet mer , intet mindre. Og jeg testet positivt i dag, på ikm dagen :)

Lykke til ;)

Skrevet

Jepp, jeg må jo bare gjøre, det er jo ganske tullete å gå å bruke så mye energi på det når man kan få et klart svar på to minutter :/ Takk for dytten ;)

Og gratulere JustDoit, you just did it ;)

Skrevet

hadde ikm i går,men ingen tante dukket opp her..... symptomer:-

- var veldig kvalm noen dager i forrige uke,

-nå virker det som mensen skal komme, har vært sånn hele helga,men hver gang jeg går på do er det ikke noe, ikke snev til rosa heller.....

- den lilleutfloden jeg har hatt har vært hvitaktig

- veldig varme pupper,men ikke ømme

- siste dagene har jeg vært sinnsykt sliten og trøtt.

-stikker til i magen innimellom

-veldig hard i magen akkurat nå,men dette varierer....

men jeg har ikke testet positivt da... testet maaaaaange ganger,men ingen positive tester.... pleier aldri være forsinka heller...

Skrevet

Trooor jeg hadde IKM i går, er ikke helt sikker,m syklusen er ikke helt i boks enda.

Jeg testa i dag tidlig, med digital: den lyste "ikke gravid" til meg grelle bokstaver! Så så sikker kan man altså være.... Men nå vet jeg iallfall Sett noe til tanta enda trollfrøkna? Jeg bare venter og venter, nå kan den bare komme, så jeg ikke får så himla lange sykluser igjen.

Skrevet

ingen tante her og jeg er ekstremt kvalm i kveld.... begynner faktisk å få igjen trua litt,lest om mange som ikke har testa positivt før en uke etter ikm eller mer.... pyton å vente da.... har en katt som også er blitt ekstremt glad i fanget mitt og hu pleier foretrekke samboeren min, har jo hørt noe om at katter og hunder merker sånt.... bestilt meg flere tester i dag da,men skal ikke røre noen før de kommer og egentlig ikke før lørdag hvis jeg klarer vente....

føler at jeg er gravid, hvordan nå det måtte føles,men samtidig prøver jeg tenke mindre på det for å gi tanta en sjanse..hehe... vanskelig detta

Skrevet

Veldig vanskelig.Jeg heller klarer ikke helt å riste av meg håpet... Jeg tester med tester fra apoteket, så jeg kan ikke kjøpe meg en til fordi at vet jeg at jeg kommer til å ta den alt for fort, og har ikke råd til å drive på sånn! :) Særlig ikke hvis tanta ska komme lell! Jeg vil å prøve å vente til neste helg, hvis den ikke har kommet til da. Springer på do og sjekker i ett kjør. Og akkurat nå kjennes det ut som om jeg må gå å sjekke igjen ;/

Skrevet

haha, høres kjent ut, pluss at jeg omtrent tørker meg så jeg er sår nedentil...hehe... bestill tester på billigetester.no da vel... de har jo cb der også og de er billigere der enn på åpotek

Skrevet

Nope, nada tante...

Skrevet

Helt sikkert, og ikke det er sikkert INGEN som har følt det som oss før, når tanta ikke har kommet akkurat presis ;)

Skrevet

hehe, selvfølgelig ikke...... hihi, nei man får vel bare fortsette å vente å se...hehe.... jeg som ikke skulle bli helt opphengt og ta det som det kommer.... jadda...merker det nå..hehe...er godt å være på jobb for da tenker jeg på noe annet, kjekt jeg skal jobbe 9 timer i morra og rett på trening etterpå trur jeg.

Skrevet

Jepp, best å distrahere seg med noe :) Jeg har knallvondt i hodet, så jeg tror jeg skal legge meg, så man er klart for jobbe i morgentidlig, skal bare jobbe 7,5 time, men det er mer enn nok for meg ;)

Skrevet

hehe, begynner å bli så vant til korte og lange økter om hverandre jeg så det går... blir jo sliten da, men på onsdag begynner jeg ikke før 16 tror jeg så da får jeg slappe av litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...