*Darkspotted* Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Idag er jeg 30 uker på vei, men det som er en liten gutt=) Termin er 30. november. Håper jeg finner mange koselige damer å snakke med her inne=) (Tviler ikke mye på den da^^)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Gratulerer så mye med 30 uker, og velkommen hit!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Velkommen inn hit til oss. Gratulerer med 30 uker. Nå går det fort fram til det store skal skje:=) Jeg er 35 uker og skal si dette svangerskapet har gått ganske så fort. Kos deg masse:=)
*Darkspotted* Skrevet 19. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2010 Jeg er ganske sikker på at tiden framover kommer til å fly som bare det=) Her skal det planlegges babyshower i oktober og eldste sin bursdag i november. Og to julekalendre skal gjøres klar og julegaver skal ordnes=) Kommer ikke til å å sitte og bare vente på termin tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå