storesøster&lillebror Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Hvordan vet man om amn lekker litt fostervann?? Har siden i går hadd litt tynnere, som også har vært litt mørkere enn vanlig (sikkert blod e.l), men i tillegg lukter det ganske sterkt!! Vil kanksje ikke si at d lukter søtt, men synes det er litt vanskelig å bedømme. Noen som vet?
storesøster&lillebror Skrevet 19. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2010 Detta ble bare tull .. Alltså: Har hatt tynnere UTFLOD! Hehe.. Litt vanskelig å konsentrere seg om skrivinga når man har en aktiv 3`er i trass ved siden av seg..
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Da jeg hadde mistanke om at jeg "lakk fostervann", ringte jeg føden og fikk beskjed om å komme inn til sjekk. Fikk da vite at det er ikke noe som heter å lekke fostervann, enten så har man hatt vannavgang eller ikke. Jeg hadde heldigvis ikke hatt det, men fikk beskjed om at det var antakeligvis veeldig tynn utflod eller babyen som brukte blæren som pute. Jeg skiftet da truse flere ganger om dagen for alt var vått, men det hadde ikke lukt eller farge. Jeg ville tatt en tlf til føden for å høre hva de mener... Det er jo de som har peiling på dette Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå