Gå til innhold

tegningsblødning... holy shit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde ordet tegnignsblødning kom av at det kommer et lite tegn av en blødning.. altså et lite blodspor i trusa eller noe sånt.. men der tok jeg tydeligvis feil!! satt i sofaen igår og kjente det begynte å renne nedover låra.. var sikker på vannet gikk!!

Gikk på do, og da ser jeg det er blod! MASSE blod! Som bare rant, og ikke tok slutt! wæææ.. skummelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakka m JM eller sykehuset etter at du begynte å bløde?? Jeg har hørt at tegningslødning bare skal være litt blod..?! Kanksje du skal ringe fødeavdelingen å høre med dem?!

Skrevet

Er du gal hehe jeg dro på sykehuset med engang!! Fikk jo super panikk her hjemme,stod bare å skjalv :)

På sykehuset trodde de kanskje morkaka hadde løsnet, men det hadde den ikke. Tok ctg test og ultralyd og alt var fint.

De sa det var tegningsblødning, men det var visst ikke helt normalt at det blødde såpass mye, men det skjedde visst innimellom det også. Blør enda jeg.. ikke mye da, men litt .

Skrevet

Ah, godt å høre!!! Kjente jeg ble litt nervøs her.. hehe..:)

Får håpe d skjer noe mer hos deg snart da!! ;)

Skrevet

Det var sånn min forrige fødsel startet. Masse blod! Babyen var ute etter ca 14 timer...så nå kan du bare glede deg til å bli ferdig!!! Jeg blødde helt til jeg fødte, men det avtok litt etterhvert...lykke til!

Skrevet

slik ser jeg for meg at det kommer bli til meg og faktisk.. men jeg er konsisert da og er veldig lettblødende fra livmorhalstappen.. blødde så mye i det han festet seg i begynnelsen at legen trodde jeg spontanaborterte men han var like fin og hel :)

masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...