Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da sitter jeg her da igjen. Egget mitt overlevde ikke natta - så det ble ingen innsetting i dag. Har ikke helt reagert enda. Men godt at den ventingen er ferdig liksom.

Regner med at dette er et avbrutt forsøk. Dette var mitt 2 forsøk og da vil det si at jeg har fortsatt 2. Noen som vet?

lykke til videre dere som venter og dere som er i ilden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor lenge må jeg vente før neste forsøk? er på Riksen

Skrevet

Sender deg en trøsteklem. Så utrolig leit ;-(

Vet ikke hvordan de teller med forsøkene hvis noen blir avbrutt.

Ift neste forsøk, vil jeg tippe at du nå vil få en blødning, så kan du starte på nytt ved neste mens etter denne. Er ihvertfall slik ved kort regime. Så kommer det jo sikkert an på kapasiteten ved Riksen.

Ønsker deg lykke til videre

Skrevet

Så trist da :( Har opplevd det samme selv. Jeg hadde også avbrutt på første forsøk så det teller ikke med som forsøk.Jeg har hatt 3 forsøk,men har igjen 1 forsøk av de 3 vi får dekket allikevel pga det avbrutte.

Regnes ikke som forsøk da en ikke får satt inn.

Lykke til videre og håper det går bra neste forsøk..

Skrevet

når kunne du starte på nytt forsøk Juli2011?

Skrevet

Det var leit :( Det skjedde med meg forrige forsøk, alle 6 befruktede egg overlevde ikke og det telles ikke som et forsøk. Da er det et avbrutt forsøk og du har fortsatt 2 forsøk igjen.

Får håpe det går bedre neste gang. Du skal nok på samtale for å finne ut når du kan begynne igjen, som regel når du får 2 mens for kroppen trenger å hvile litt en syklus uten medisin.

Skrevet

Jeg orket ikke å ta et nytt forsøk på en stund,men hvis jeg ville det så måtte jeg ha ventet 2-3 mnd.2 mens etter forsøksmens Kroppen må ha litt hvile etter all medisineringen :)

Skrevet

forstr det. Skal på samtale i morgen - jeg starter så fort jeg kan igjen. jeg forstår at jeg var veldig heldig den første gangen. Så kan ikke tro hvordan det er å misslykkes gang på gang. det må være helt forferdelig. Men en gang så må vi tro at det klaffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...