ingrid23 Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Nå i disse bleiekrig tider, lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med disse billigbleiene til rema 1000? Funker di? Er jo verdt å prøve da, når de selger dem til 5 kr pakken
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Jeg har prøvd de på sønnen min. Helt ok bleie som er litt stiv. Vi sluttet med de, fordi han reagerte på de, ble så rød på stumpen. Vi har også prøvd First price bleiene på Kiwi, liker de bedre. Ettersom de koster bare 5 kroner er det bare å prøve, og heller kaste de hvis de ikke fungerer, ikke noe stort økonomisk tap:)
Hanna30 Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Er det Landlord du mener? Synes de er bra jeg! Bruker å kjøpe dem til vanlig. Men nå har jeg kjøpt Libero på Kiwi da.. Hehe, visste ikke at det var bare 5 kroner for dem!
ingrid23 Skrevet 19. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2010 Ja, Landlord og mummi selger de til 5 kr pakken. Tror jeg må teste dem ut. Hvor mye koster de til vanlig da? Har ikke Kiwi her, men har hamstret litt libero på rema:) Men nå skal jeg kjøre test på billigbleiene. Liker bleiekrig jeg
fastelavens_bolla! Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 finnes disse i alle størrelser? tror det blir en tur på rema her i morgen for å handle bleier:)
Hanna30 Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Liker også bleiekrigen:D Hm, tror jeg betalte 45 eller noe for en Landlordpakke sist. Det var jo uansett billig, for flere blaier i enn f.eks. Libero. 5 kroner er jo sykt billig! Må jo slå alt i denne krigen?
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 First Price bleiene koster jo også 5 kr, tror de koster rundt 28 kr til vanlig. Desverre funket ikke de bleiene så godt her i gården,syntes de ble så stive.. Men er jo utrolig billig for Liberobleiene også nå på Kiwi. 24 kr for en pakke bleier,og da får du i tillegg 2 for 1. Fire pakker bleier til under femtilappen er jo supert det :-) Hurra for krigen! :-)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 For den som bruker og liker pampers, har Rimi samme rabatten som Kiwi. Halv pris på pakka og så to for en! Dette er jo latterlig moro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå