_Lotus_ Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Hei! Husker du meg? Vi var på Bligravid sammen i 2008 Nå er jeg gravid igjen (termin 28.mai) og tok turen inn hit igjen, og oppdaget raskt din signatur GRATULERER så mye med en liten spire, skjønner jo at du har hatt ei stri tørn fram mot dette...Så det var virkelig på tide at det ble din tur! Håper du får et supert svangerskap, klem fra (som du kanskje ser har jeg ikke endret nick fra sist selv om alderen har økt noe
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Hei Ella26 - klart jeg husker deg!!! Herreguuuud - er du tilbake for andre gang allerede?? Jeeezez, tiden har jammen gått fort også da, selv om jeg har syntes at den har gått fryktelig tregt fordi jeg har vært her inne hele tiden Heldiggrisen )) Gratulerer såååå mye med spire nr 2!!! Fikk du jente eller gutt? Hvordan gikk fødselen? Koselig å "se" deg igjen... Hvordan er formen din? Krysser fingrene for at alt går bra med oss begge to Klem fra en som er 7+6 i dag ))
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Glemte å si at jeg har termin 05.mai, men det ser du jo av nicket mitt, hehe Klems
_Lotus_ Skrevet 20. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2010 Så gøy at du husker meg Ja tia går virkelig fort, selv om jeg kan tro den går saktere for en som prøver lenge. Supert at du har en spire nå da Jeg fikk ei lita jente, 3 uker før termin, hun var bare 2500 g og 46 cm. Nå er hun en aktiv og blid ett-åring som går i barnehage og stabber bortover gulvet. Magiske øyeblikk hver dag Formen min er upåklagelig nå, men jeg hadde et kjempetøft svangerskap sist med hyperemesis og sykehusinnleggelse, så jeg venter egentlig bare på kvalmen...Håper jo den ikke kommer denne gang, det hadde vært himmel på jord, men må kanskje være realistisk. Sist kom den i uke 6. Enn din form? Du er jo et stykke før meg så du har vel fått litt mer hormoner i kroppen til nå, med det som følger med Klem fra meg 4+3 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå