Gå til innhold

Dere som har arr i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere ubehag eller gjør det vondt i arret etter at dere ble gravide??

Har vært på operasjon i sommer, har arr på 15-20 cm i magen, var en cyste operasjon..

De siste dagene har jeg hatt vondt og ubehag i arret, som om det strekker seg.. Kanskje jeg legger på meg? haha..

Håper selvfølgelig at det er en spire i magen! :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tre operasjonsarr på magen. Alle tre er fra november (dvs. nesten et år gamle), og jeg har overhodet ikke merket noe til dem. Men jeg har heller ikke fått noe mage enda. Kan jo hende de kjennes litt bedre når magen vokser...

Skrevet

Mine er jo forholdsvis "nye".. 3mnd..

Legen mente at det ikke er farlig å bli gravid med engang etter operasjonen, så det er sikkert ikke no farlig. :)

Takk for svar!

Skrevet

Har tre nesten usynlige arr under "beltestedet" og ett i navlen, etter en kikkhullsoperasjon, 1.januar i år, pga 1 ex.u.

Merker ikke noe i mine små arr, og tror ikke eg kommer til å gjøre d heller. Må i så tilfelle kun være i arret i navlen, helt på slutten.

Men dattera mi har arr etter fjerning av blindtarm i september, og hun klagde en stund i ettertid at d stakk og strakte i såret. Legen sa da at d bare var huden som hadde grodd igjen, og at de forskjellige hudlagene holdt på å dele seg "fra hverandre" sånn som de skal være. Vist du skjønte hva eg mente med d.

Skrevet

Ja, jeg skjønner. :) Tusen takk for svar!

Samboeren min mente også det samme,.

Skrevet

Jeg fjernet en føflekk som lå litt nedenfor brystet for flere år siden. Fikk arr etter dette. Gjett om det klør som bare det. I tillegg er arret mer hovent og litt større. Vet ikke hvorfor..? Mulig det er vann i kroppen? Er 28 uker på vei og har hatt det slik en stund nå. Blir ikke noe bedre :(

Skrevet

mine arr har klødd en stund ette roperasjon. Særlig KS-arret. Gikk 5 år før det føltes mer normalt.

Min bestemor føler det "river" litt i arret selv etter over 40 år.

Derimot så har jeg merket at arrene blir større for hvert svangerskap. Arrvev trekker seg ikek sammen igjen etter fødselen. Det synes jeg er litt trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...