Gå til innhold

Vondt på skambeinet, der de måler symfysen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene hatt fryktelig vondt der.. Var ordentlig ubehagelig nå jordmor skulle måle symfysen i går, men jeg glemte jo helt å spørre hva det kunne komme av.. Har googlet litt ikveld, og sett at det har stått mye om det i sammenheng med bekkenløsning..

Noen andre som er plaget med dette problemet her inne og evt fått svar på hva det kommer av ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del har det sammenheng med bekkenløsning, men jeg har andre vondter i bekkenområdet også da... Kan godt være bekkenløsning som gjør det!

Skrevet

Har hatt veldig vondt på skambenet i flere uker nå, skikkelig ømt. Når legen måler symfysen er det skikkelig ubehagelig. Han sa at det er normalt og kommer ofte i forbindelse med bekkenløsning. Er ikke veldig plaget med resten av bekken området nå, men akkurat rund skambenet og litt i halebenet er det veldig sårt.

Skrevet

Ja, det er vondt, og i mitt tilfelle er det ihvertfall pga bekkenløsning...

Skrevet

Takk for svar:) Jeg har ingen plager med bekkenløsning utenom dette så håper ikke det utvikler seg til å bli værre de siste ukene, er nok annet som gjør vondt!!

Skrevet

Trodde det var vanlig at sånn måling var ubehagelig jeg - ja,ja, har jo hatt bekkenløsning siden uke 13, så da er vel det grunnen. Der lærte jeg noe nytt gitt :)

Skrevet

hos meg sitter bekkenløsninga forran i skambeinet så dette høres veldig kjent ut. JM vet hvor mye vondt jeg har, så hun er veldig forsiktig når hun måler! si fra på de neste kontrollene :o)

Skrevet

Det er nok bekkenløsning ja! Jeg får helt ubeskrivelig vondt når legen min kjenner etter om hodet er festet og sånn...men han klemmer bare videre selv om han vet jeg er mye plaget av bekkenløsning...jeg synes han kunne forsøkt å være litt forsiktig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...