Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 hei, noen tips til kjeke leker til min kjære 2.5 åring ? litt pedagogisk riktige leker for å vær vanskelig. han har blitt så lei av alle lekene som vi har, har leika masse med duplo og fisher price littel people lekene sine i over eit år, men nå plutselig så leker han ikke, bare trør rundt beina mine og når jeg setter meg ned med han for å leike med han så leiker han litt men ender opp med å ligge å trille/rulle på gulvet eller liknende. han trenger nokk litt nye leiker som han kan bruke seg litt på, men er lite inne i denne leke verden egentlig
Noah 08. Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Hei ! Er ikke så inne på pedagogiske riktige leker jeg heller da... men har han tegnesaker og enkle puslespill? Det har jeg kjøpt inn til min gutt på snart 2.5 år. Ellers har han togbane (men er ikke så god på byggingen enda så da må vi leke sammen med han )
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Togbane, klosser, tegnesaker, maling, perler, leire, dukker, biler, bøker, puslespill, memory, dyrelotto, dyreleker...
lille sprelle Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 rollespill kan være aktuelt etterhvert. lekekjøkken er et eks. ellers så er det stort sett duplo eller lego for alle pengene for vår snuppe. Men som sagt det går en del i rollespill også. Klistremerker, klistremerkebok er litt stas. Biler, bilbane kan være aktuelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå