Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Hva kler dere på ungen deres for tiden, både når de skal være inne og være ute, eller i barnehagen? Strømpebukse? Ull? Lue? Jeg er så usikker..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Ingen? Og skulle stå dere med 1-2åringer fra Bergen..
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Nå vet ikke jeg hvordan det er i bergen, men i oslo er det litt kaldt og litt varmt. Når sola varmer er det veldig varmt. Så her kler vi på bukse og body som er inne i bhg, og ute har han på seg. En genser/hettegenser og om det trengs en tynn jakke over der eller bare en jakke over bodyen. Og en tynn lue. Evnt en tynn dress. Er vanskelig, så ha heller med en jakke og slikt ekstra så man kan kle av og på litt.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Vi kler på bukse og body. Tynn lue og vindjakke om morningen. Dresen henger i bhg og de tar på den ved behov. Vi har endel andre klær i bhg også, som blant annet strøpis, ullsokker, vanter ol. De har enda ikke blitt brukt da.
anso Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Jeg tar på vanlig bukse og body+tynn genser, vindtett jakke og bomullslue. I tillegg har jeg en fleecejakke og bukse liggende i barnehagen som de kan bruke ved behov (bor på Sotra og det er jo ofte vind her:-). Og selvfølgelig en tynn parkdress. Stort sett har de brukt dressen og fleecejakka når de har vært ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå