GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Er 2 gangsfødende og alt gikk kjempe bra forrige gang jeg fødte, men da visste jeg ikke hva jeg gikk til. De siste dagene har jeg fått j... fødselsangst direkte redd for å føde.:s =( =( har termin om 6 dager og vet det skjer en av de nærmeste dagene=( hva skal jeg gjøre,
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Dette er jo helt normalt. Å bli plutselig rammet av panikk. Det er nok bare fordi det nærmer seg. Men fødselen varer jo bare noen timer da, og etter det har du jo verdens beste gave i hendene! Dessuten så veit du jo hvor inn i seg selv man går. Man er jo i sin egen verden når man er i fødsel. Så det er noe helt annet å tenke på fødselen enn å faktisk være midt oppi den Gled deg! Du skal snart oppleve noe fantastisk for andre gang! Kommer til å gå kjempe fint! Lykke til!
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 HAr det på samme måte. Hadde en fin fødsel sist, men bare 15 mnd siden jeg fødte og inneimellom i dette svangerskapet har jeg fått litt fødselspanikk. Kommer og går. Er nok som du sier at denne gangen vet jeg hva jeg går til, var jo selvfølgelig vondt sist, men var nok av de heldige når det gjaldt antall timer fødselen varte. Gruer meg mer denne gangen enn sist, men samtidig har dette svangerskapet vært mye tøffere enn det forrige. Sliter med kraftig bekenløsning og tror det er litt det jeg er redd for, hvordan jeg skal klare å føde med bekkensmerter i tillegg. Klarer jo knapt å snu meg i senga! Men vi skal nok klare det den her gangen også Det sies vel at fødsel nr.2 ofte går litt fortere, men ofte er mer intensiv. Min var mer en intensiv nok sist, med kun 1 min mellom riene det meste av tiden, så håper ikke det blir raksere mellom riene denne gangen! Da blir det epuidral! Har ikke termin før om 21 dager jeg, så innen det har nok du født for lenge siden;) Lykke til;) Har vi klart det en gang, klarer vi det nok denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå