mariabee Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Noen som har opplevd dette? Har nylig avsluttet en pencilin kur og det ser ut til at jeg har endt opp med en slik infeksjon. Har skaffet med pevaryl krem og sånn pille greie. Usikker på om jeg skal ta den vagitaroien eller ka det heter? Føler det ikke er inne i underlivet, men rundt åpningen og med kjønnsleppene det er fryktelig sårt og litt hvitt. Hva har dere andre gjort for å behandle dette?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Hei. Det er vanlig å få soppinfeksjon etter endt pencillinkur. Når jeg har hatt det så har jeg brukt canesten salve/krem og av og til tabletten, men da skal du ikke bruke vagitoren (eller hva det heter), kaller det utskytningrampe jeg..hehe..det står det i hvertfall i felleskatalogen at man ikke skal bruke den, men putte inn pilla med fingrene...du kan jo bare forsøke med kremen først og se om det fungerer, er ikke alltid det er innvendig heller. Lykke til, er ikke særlig behagelig det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå