Gå til innhold

gravid i uke 41, fikk plutselig STERKE mensensmerter i nedre del av magen og i korsryggen!! noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

smertene er konstante, de gir seg ikke. gjør vondt å reise seg opp og må gå litt foroverlent for å klare å bevege meg. når kynnerene kommer gjør det mye vondere enn vanlig grunnet disse mensensmertene.

er det noe på gang tro? er 4 dager på overtid idag. hva kan jeg forvente meg?? noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som starten på noe det der. Var omtrent sånn den spede begynnelsen var hos meg. Jeg gikk og la meg, og slappet heeeelt av - da økte det på. Det kan ta tid, så ikke stress med noe.

Lykke til!

Skrevet

takk for svar :) hvor lang tid tok det for deg ?

Skrevet

Det var av og på i noen timer på formiddagen og utover dagen.Husker ikke helt nøyaktig når det begynte, men kanskje rundt 8, for å gi seg, for å starte igjen rundt 10, og så gi seg. La meg rundt 11, og da jeg sto opp kl 13.30 var det ingen tvil om at det var ordentlige rier. Da var det ut og gå på tur! Klokken 18 kom jeg inn med 5 cm åpning, og ved midnatt var han ute. Ganske raskt og greit for førstegangsfødende å være.

PS: Synes det var HELT fantastisk å føde - så er litt misunnelig på deg:-) Nyt de siste timene før du får se gullet ditt! Plutselig er han der!

Skrevet

høres ut som om noe er på gang ja!det kan være falsk alarm,men som regel ikke.bare prøv å slapp godt av,pust dypt og rolig og for all del ikke kjemp mot smertene,bare prøv å pust deg igjennom de,som om du rir på en bølge.

du har kanskje begynt på den mest interessante reisen i ditt liv!det er så spennende!

masse lykke til,dette klarer du!

Skrevet

ååh det er så godt å høre at noen syns det er fantastisk å føde, da forsvinner "angsten" litt :)

Håper jeg føder snart, og at disse smertene fører til litt åpning hvertfal :)

Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...