Gå til innhold

Noen som har gått på Albyl-E ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ette 4 aborter ble jeg og satt på albyl-e (og crione).

Det endte med at femte gang jeg ble gravid fødte jeg en nydelig gutt( i 08), og i morgen kommer jeg til å føde tvillinger!!!! (skal bli satt igang).

Begynte på albyl med engang jeg fikk positiv test og sluttet på albyl 4 uker før termin.

Lykke til!!!

Annonse

Gladhistorie fra meg også. Etter tre aborter fikk jeg Albyl-E på fjerde forsøk. Brukte tablettene fra positiv test til uke 36 av svangerskapet. Fødte en datter for snart fire måneder siden... :) Det er mulig det bare var tilfeldig flaks, men uansett deilig å føle at man gjør noe annerledes, og det er visstnok ikke skadelig for fosteret, så da er det jo bare å prøve...

må berre legge til at du ikkje nødvendigvis må gå på det heile svangerskapet; eg gjekk på det berre til veke 12-14 eller noko (så lenge tablettane varte). No er eg passert veke 39 og er veeeldig klar for fødsel... :-)) har hatt eit heilt supernormalt svangerskap, bortsett frå alle bekymringane i starten sjølsagt.

For ordens skuld, eg er av dei som gjekk på Albyl-E etter mine 4-5 SA (kjem an på ein reknar med dei tidlegaste) berre fordi "det kan ikkje skade" - etter utgreiing for habituell abort hadde eg ingen indikasjonar på at eg trengte noko blodfortynnande.

var sjukmeldt 50% frå eg fann ut at eg var gravid, til ca veke 12, deretter jobba eg normalt fram til sommarferien, og så var eg igjen sjukmeldt 50% frå sommarferien var slutt til permisjonen starta i september. For meg passa det fint, godt å kunne ha litt å drive med om dagane men eg trengte absolutt meir kvile både i starten og på slutten. Eg tok også ut eit par "enkle" ferieveker i løpet av graviditeten, for å få litt avbrekk, og det hjalp godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...