Gå til innhold

Er dette rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har idag vasket gulvene og støvsuget sofaen. Som payback fikk jeg vonde tak i magen i ettertid. Da var klokka ca 1515.

Disse "takene" har kommet og godt med ca. 15minutter mellomrom. Nå den siste timen har det tatt seg opp kraftig, og det er mellom 5 og 10 minutter i mellom. De blir vondere og vondere. Jeg klarer ikke å holde stønnene tilbake, og nå under de siste riene kommer tårene også. Terminen er 1.oktober.

Slimproppen og vannet har ikke gått.

Jeg er førstegangs og dermed uviten.

Kjenner også at jeg er uvel og kvalm imellom takene. Kjenner jeg vil gjerne kaste opp - dog svak følelse.

Takene føles ut som skikkelig kraftig menssmerter. Og smerten kommer fra "trusekanten", er vel gjerne det som er skambeinet?!

Er det noen erfarne damer der ute som kan uttale seg hva de tror?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som rier spør du meg!! Har hatt en del av det samme selv i det siste, men det har dessverre bare dabbet av igjen etter noen timer her hos meg dessverre! Men siden du er 1.gangs er det jo ikke så vanlig m lure-rier og tull som hos flergangsfødende, så mitt stall-tips er at du pakker fødebagen ferdig nå og gjør deg klar for fødsel! Tvi tvi og lykke til:D

Skrevet

Kan godt være rier :-) Ta kontakt med fødeavdelingen for råd. Lykke til!

Skrevet

Det høres ut som rier! :) Så spennende. Ring føden og reis på en sjekk du. :) Lykke til

Skrevet

Slenger meg på de andre her :) For meg høres det ut som rier! Var sånn det føltes for meg i alle fall (men dessverre var det premature rier, som måtte stoppes). Håper det er min tur om noen uker ;) Masse lykke til!

Skrevet

Takk for alle svarene damer! Spesielt du som nevnte lure-rier. Det har nemlig dappet helt av:/ Jeg måtte på do ordentlig, og etterpå så bare stoppet det helt opp. Det er gang nr 2 idag (beklager detaljer), så forstoppelse kan det jo ikke ha vært.

Ja, må vel pakke denna fødebagen. Får se om jeg ikke gjør det ikveld. Nå vil jeg egentlig bare legga meg, men skal gå å ta en dusj først - så om det skjer noe i natt så er jeg hvertfall rein:)

Håper det enten skjer noe i natt, eller at det venter til mandagskvelden. Mannen skal nemlig bort søndag til mandag. Han har ei annen datter og ta seg av også:)

Så da trekker jeg meg tilbake, god natt alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...