Gå til innhold

Rare gravid-drømmer hehe!

Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gravide hjerne er ganske rar for tiden, og ja- en smule gravidfokusert kan man si. Men drømmer jeg om fødsler eller om kommende lillesøster mon tro, eller andre vesentlige ting?

Neeeida, her i natt var den patetiske drømmen, eller rettere sagt marerittet, at jeg rent glemte at jeg var gravid- og dermed takket ja til en stor drink vi fikk servert på besøk hos noen. Og den følelsen jeg fikk da, etter å ha glugget nedpå m sterk sprit (også jeg som til vanlig er "vinmenneske" i tillegg da hehe)- den følelsen var IKKE noe god! Fikk skikkelig dårlig samvittighet for den lille i magen, og følte meg ordentlig guffen da jeg våknet opp fra drømmen:p Samme m spekeskinke-drømmen jeg hadde her om dagen- dårlig samvittighet og skikkelig krisestemning, hehe- skal bli godt å bli kvitt magen snart, og slippe å tenke så mye over disse mat-reglene ja:D

Flere m rare gravide drømmer, eller er d bare hjernen min som er litt på tur for tida? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa!!!! Drømmer så utrolig mye rart. Har alltid vært en drømmer, men nå topper det seg skikkelig på rare-drømmer-fronten :) Har selv hatt den om den store drinken flere ganger. Også drømmer jeg at jeg tar en røyk (røyker ikke til vanlig) hehe....

Den som allikevel går igjen hos meg er at jeg spiller fotballkamp :) Har spilt fotball hele livet, og det er den eneste formen for trening jeg syns er skikkelig gøy. Drømmer at jeg gjør meg klar til kamp, også møter jeg opp og noen ganger kommer jeg på at jeg er gravid før jeg begynner å spille, andre ganger kommer jeg på det midt i kampen. Helt merkelig :) De gangene jeg kommer på det før kampen, blir jeg kjempeskuffa fordi jeg ikke kan spille, mens de gangene jeg kommer på det under kampen freaker jeg helt ut i frykt for å ha skadet den lille.....Rare greier...

Har også noen skikkelige makabre drømmer der jeg våkner opp og er skikkelig redd. Må krype inntil samboeren for å få sove igjen....

Så du er ikke alene :)

klem fra

Skrevet

Neida, du er nok ikke alene om de drømmene :)

Jeg må innom toalettet 3-4 ganger om natta og mellom hver toalett besøk så drømmer jeg noe nytt. Drømmene er veldig korte, siden det bare er maks 2 timer mellom hver besøk. Det er helt umulig for meg å huske noen av de drømmene pga at det er så mange :D Men jeg drømmer hver eneste natt om at jeg har så sinnsykt ondt i magen, har tenkt at det nok må være det at jeg engang om natta har sterke kynnere.

Drømte her en natt at jeg måtte ha en kald håndkle på magen for å få de sterke kynnere til å gå over, og dette måtte jeg gjøre nu i natt, pga at de kynnere som jeg hadde var utrolig kraftige og ubehagelige. Så jeg får nok noen gode tips med de korte drømmene mine ;)

Skrevet

Så morsomt at det ikke bare er meg som drømmer om dette! Jeg har drømt så utrolig mange ganger gjennom svangerskapet at jeg drikker meg full og så kommer på at jeg er gravid og får helt panikk! Trodde jeg var helt rar jeg, så det er godt å høre at det ikke bare er meg.

I tillegg til å drømme at jeg drikker, så drømmer jeg veldig ofte at enten samboeren min gjør det slutt/er utro/forsvinner på en eller annen måte, eller at jeg er sammen med en av eksene mine, og at de gjør det slutt med meg og at jeg må være alene med babyen. Det er merkelig, for samboeren min er verdens snilleste, tryggeste mann som aldri har gjort noe som helst for at jeg skal tvile på ham. Han blir jo direkte lei seg når jeg morgen etter morgen våkner og er sint eller lei meg fordi han nok en gang har forlatt meg i drømmene.

Jeg har også drømt at jeg har født noen ganger, og ofte er da babyen ganske stor (tre-fire år gammel). en venninne av meg drømte at hun fødte en 37 år gammel dame, det hadde vært ganske spesielt. :-)

Merkelig hvordan hjernene våre fungerer gitt. :)

Skrevet

Snakker om rare drømmer....

Jeg har mange små drømmer innimellom dobesøkene også. Som f, eks i natt....

Mine to gamle onkler som har vært død i minst 10 år. Besøkte min drøm i natt. De skulle levere blomster til fredet...De stoppet meg på veien for å høre hvor veien til fredet...Fredet? hva et det???

slo meg at det måtte være krematoriet siden det var begravelsesblomster som var i bilen.. forklart veien og så var det neste do besøk og følgende drøm om go kart-bane. Møtte ei go-kart dame som var dreven i gamet.... hun hadde tilog med egen gasspedal med når hun skulle kjøre(hehehe) jeg skulle jo selvfølgelig prøve også.... men bare ett problem....banen var jo bare 10 meter og startet og stoppet med en trapp....blei jo så irritert for når jeg endelig fikk opp farten så måtte jeg jo bremse igjen.....meget irriterende.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...