Gå til innhold

Norwegian Outlet i Vestby. Har du vært der? Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke helt kan se hvem som skal være kundegruppen der. Senteret er flott, men er du en forbruker som er ute etter billige kupp, så er det for dyrt i mange av butikkene. Kjenner man til priser ellers, så er det også veldig dyrt.

Spesielt Tommy Hilfiger butikken synes jeg er kjempedyr, spesielt til barn. De selger vareprøver, og de hadde en høst/vinter jakke der. Den skulle de ha 1400 kr for. Men det er jo samme pris de tok for de tykke vinterjakkene på Junior i fjor. Hvorfor kjøpe vareprøver i begrenset utvalg på en outlet når det ikke er noe billigere?

Skrevet

Har vært der en gang og kommer ikke å legge turen dit flere ganger!

Skrevet

Ok trodde det var rimeligere enn i butikken, har enda ikke vært der!

Sparer man ikke noe på f.eks Bergans??

Skrevet

Norwegian Outlet er merkebutikker, men noe spesielt billig er det ikke der. Har lagt merke til at mange setter kursen fra Oslo Vest ut dit..

Vi fikk dress, slips og skjorte til halv pris på Brandstad i sommer, og betalte 5000 for alt. Syns ikke det var spesielt billig heller.

Men butikken som ligger like i nærheten, som heter Outlet One, den de startet først, har masse klær til en mye billigere penge. Kanskje den mange egentlig mener når de snakker om merkeklær til mindre penger?

Skrevet

Jo, noen butikker er bedre enn andre.

Tror det var noen gode tilbud på Bergans. Men fleecegenseren til barn koster 400 i butikken, her var den kr 300 i noen utvalgte farger. Synes ikke det var et kupp.

Bokhandelen der synes jeg var veldig bra!

Men føler at de blåser opp prisene der. Timberland lue barn kostet 200, var likssom kjempetilbud med 50 % og greier. Men den koster 300 i butikken i Oslo, så 400 som førpris var bare en blåst opp pris. Og sånt irriterer meg:-)

Skrevet

Du har den nye, og den gamle Outlet i Vestby.

Den gamle er veldig billig. Den nye ikke fult så billig, men billigere enn i butikken om du likevel har tenkt til å kjøpe disse merkene.

Jeg er innom en gang i blant, men nå har jeg familie i Vestby også da, så kombinerer det med et besøk

Skrevet

Hender jeg er innom å kikker, men selv om det er salg så er det dyrt! Og ofte så er det endel litt "sære" farger de har der, ting som ikke blir solgt i vanlige butikker..

Den gamle outleten er mye bedre, spesielt på olabukser syns jeg, men de har stort sett dårlig utvalg i str, Jeg bruker 31-32" i olabukser, og det har de veldig sjelden..

Skrevet

den gamle synes jeg var tragisk dårlig...absolutt ikke verdt turen! Har ikke vært på det nye.....og tror jeg dropper det etter å ha lest her...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...