Gå til innhold

Hvilken ville dere valgt av disse vognene? Urban jungle el babyjogger city elite?

Anbefalte innlegg

Må ha ei vogn som er lang og god til soving i barnehage og samtidig god å trille. Sett på den nye urban jungel mountain terrain og babyjogger city elite. Begge vognene tåler opp mot 35kg.

ser babyjoggeren blir veldig flat sammenlagt og er utrolig lett å legge sammen. Hvordan er urban jungel? Og hvordan er ryggstillingen på den-hvordan stilles den? Blir den stor sammenlagt?

Fortsetter under...

jeg ville ha valgt mountain terrainen grunnet at den har håndbrems og er veldig god kvalitet på. blit lang men veldig flat når du legger den sammen og du kan sette den sammenslått oppetter veggen vis du har liten plass. stilles trinnløst i ryggen med snor samme som urban jungle modelen. må sies jeg liker mountain buggy vognene veldig godt

Takka for svar:-)) Tror jeg heller mot denne ja:-) de ser så solide ut! Er det en liten ekstra solskjerm på kalesja på de nyeste modellene? Syntes det såg sånn ut på ett bilde av urban jungel.

Tja..kanskje litt råflott t b.hage..men uansett så er det greit å ha en vogn i b.hage og en hjemme.. Tenkte oth el. babyjogger for å ha en snerten men samtidig stor vogn som kan brukest hele perioden:-) Har en simo kombi som jeg er helfrelst i.. men litt tung å frakte til og fra om dagan:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...