Gå til innhold

Gravid??

Englemamma, prøver igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en graviditetest nå. En slik som viser et kryss, hvis du er gravid. Den viser en svak, svak, svak strek. Nesten så man innbiller seg streken, tynn er den også. Er dette positivt tro, eller skal det være to like tykke streker? Vet jeg har hatt en slik før, men da var den bare svak, svak ;-) -altså litt sterkere enn i dag, og da var jeg gravid. Men dessverre hadde jeg senabort 15 juli, i 20 uke :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde veldig svak strek sist jeg var gravid, ventet 2 dager og streken var mye sterkere.. håper virkelig at du er gravid da;) trist å høre at du har hatt en abort, også så sent som i uke 20..

Skrevet

Ta en test i morgen når du står opp. Det kan være at hcg-nivået i urin ikke er høyt nok til å gi skikkelig utslag hvis du er gravid. Når har du IKM forresten?

Så trist at du mistet i sommer. Jeg vet hvordan du har det - selv mistet jeg gutten min 9 dager over termin. Han bare døde i magen min. Det har vært noen tung måneder nå men vi ønsker så gjerne å prøve på nytt og satser på at det blir klaff denne mnd.

Lykke til med testinga! Krysser fingrene for at et positivt svar lyser mot deg de nærmeste dagene!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...