Klar for nr 3! Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 ja så var vi i gang med å prøve å få nr 2. sitter her å lurer på når jeg har ikm..i de to siste årene har jeg ikke tenkt på ordene syklus og ikm, så er litt rusten kjenner jeg. hvor lang er en gjennomsnittlig syklus, g når begynner den og slutte rden i forhold til menstruasjonen? veldig takknemlig for den hjelp jeg kan få!
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 En gjnnomsnittlig syklus er på 28 dager. Dag 1 er den første dagen i mensen.
Lillemy36 Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Hei:-) Greit å friske litt opp i "gravidspråket" ja:-)) En gjennomsnittelig syklus er på ca 28 dager, men det kan variere veldig fra person til person, det må du bare telle på selv hvor lang din er:-) Syklusen begynner på 1 dag mens og slutter på dagen før du får mens igjen.... håper d var til hjelp:-)) Lykke til.
Klar for nr 3! Skrevet 18. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2010 Tusen takk for hjelpen! trenger litt oppfriskning ja, begynner å demre litt.. mener jeg husker jeg hadde en syklus på ca 30-31 dager sist, så får se nå denne mnd om det stemmer fortsatt. takk skal dere ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå