linn jeanette karlsen Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 legen min har sagt at jeg har en liten mengde med eggehvite i urinen min,har hatt det ved flere undersøkelser. er dette normalt?? blir litt skeptisk da jeg har lest at det også er en av symptomene på svangerskapsforgiftning:/
mlkg Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Små mengder eggehvite i urinen kan være helt normalt. Så lenge blodtrykket er normalt og legen din er fornøyd kan du nok ta det helt med ro. Jeg har selv hatt noe eggehvite i urinen.
mammaigjen!! Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 samme her. Men ingen stor vektøkning, vann i beina eller høyt blodtrykk - derfor ingenting å bekymre seg over. Viss du er usikker får du sikkert lov å levere inn ny urinprøve om en ukes tid for å sjekke.
linn jeanette karlsen Skrevet 18. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2010 vekten min har gått litt ujevnt opp den siste tiden,stoppet opp også økt en del.men ingen hodepine eller vann i kroppen.håper legen har kontroll :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå