2 prinser:) Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Nooen som kan anbefale en god og praktisk,samtidig varm vognpose til høsten og vinteren? Og som passer til emmaljunga city cross,babyen er 4 mnd:)
2010 Mammaen Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Jeg har nettopp kjøpt Easy Grow. Jeg synes den virker veldig bra (har ikke brukt den enda). Den er kjempevarm, myk og god. Man får også lammeskinn til den hvis man ønsker det. Har en lang forlenger-del så du kan bruke posen lenge. Åpningen er praktisk med glidelås, og kan lett holdes åpen hvis man tar med vognen inn på kjøpesenter osv.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Jeg har brukt Odenwalder Holly dunpose til førstejenta og kommer definitivt til å bruke den samme til lillesøster også (har City Cross-vogn). Den posen er bare helt knall (fikk den anbefalt av mange her inne), fordi den er så god og varm, men likevel så mye lettere og nettere enn voksiposen. Tar liten plass i vognbagen, men fordi den er så lang kan den brukes hele vognperioden, 3-årsalder ca (i starten skrønsjer man den bare sammen litt, ikke noe problem siden den er så lett og luftig). Den har en glidelås i front, så kan enkelt zippes opp hvis man skal inn/ ut av butikker, pluss en genial snøring på toppen, slik at posen kan strammes tett rundt babyens hode hvis d er skikkelig kaldt eller mye vind. Blir derfor mye lunere enn mange av skinnposene; som ofte blir litt åpne i topp fordi de mangler denne snøringen. Bruker et lammeskinn i bunnen av vognbagen, som ekstra isolasjon. Her er den; http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/vognposer/odenwalder-dunpose.html
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Har den samme som henne over her. Ble anbefalt denne på butikken. Ville egentlig ha en som var dyrere, men de sa denne var definitivt best.
lilywhite Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Etter anbefaling har vi valgt å kjøpe oss voksipose. Da vi ikke har fått den enda så er det vanskelig å si noe fra eller til, men de som har det er veldig fornøyde.
Tremo Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Nå er odenwalder holly posen på tilbud på Barnas Hus også (se samme link som over) Har selv brukt denne posen til 2 barn ut hele vognperioden, og bruker en nå til 3.mann. Tenkte på Voksi Urban denne gangen, men da jeg fikk testet den ut "live" syntes jeg den var litt stiv og også åpen i toppen i forhold til holly posen. Så da ble det holly denne gangen også
ButterflyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Ticket to heaven. Kjempe god vognpose. Kom på 2. plass i testen til tv2 hjelper deg, og er grei på pris også Men vet ikke hvordan den er med emmaljunga city cross. Har selv simokombi vogn å den passer perfekt oppi den
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Helt enig m deg, Tremo- synes voksiposen er ganske så oppskrytt og veldig åpen på toppen, pluss ganske så "stiv" og uhåndterlig.. Skjønner ikke heeelt den voldsomme populariteten nei, men har vel kanskje noe med merkevarenavnet å gjøre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå