Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt/fått epidural tidligere.. er det vondt?

setter dem det mellom riene el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den settes mellom riene, ja. Du har antakeligvis så vondt fra før av da, at du ikke vil kjenne at de setter epiduralen...

Men så fort den er satt, vil du ikke ha vondt mer,

så den er bare gull verdt!

Jeg har født en gang med epidural og en gang uten. Kan ikke

sammenliknes!!

Skrevet

Når eg fekk epidural var det som å komme til himmelen :)

Skrevet

Det er fantastisk =0)

Skrevet

Huff... Mens andre gruer seg til fødsel så gruer jeg meg til en eventuell epidural... Til og med drømt/mareritt om den lange nåla inn i ryggmargen!!! :o

Skrevet

kjente ikke noen ting når de satte den på meg sist...og etter over et døgn med rier så var det som å komme til en annen verden.. så om du skulle merke at de setter den så vil det ikke gjøre så mye når du merker virkningen som kommer med en gang..

Skrevet

Hvis du ønsker epidural, har du det nok så vondt at du ikke tenker på den sprøyten;)

På den andre siden: Hvorfor bekymrer du deg for det? Er ikke sikkert at du trenger epidural i det hele tatt!

Dumt å bestemme seg for det på forhånd!

Skrevet

Jeg fødte tvillinger - en med og en uten epidural. To forskjellige verdener! Å ta den gjør vondt, men du vil ha så vondt fra før av at det blir bare peanuts uansett! For meg tok den bort all smerte - så uansett: anbefalles!

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg kjente det i hele tatt, for å være ærlig... Hadde mer enn nok med å konsentrere meg om å sitte i ro... Den ble satt mellom riene, men det kom en rie mens han holdt på, og da måtte man holde seg pinn i ro. Det var vel det "verste" med det å få epiduralen...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...