Gå til innhold

Har dere brukt UL-gel dere som har Angelsound?

Anbefalte innlegg

Står enten det eller vann eller olje...hva har dere brukt? Gir vann feks like gode signaler som ved å bruke UL-gel?

Fikk min Angelsound i dag i posten, men er jo iokke så langt på vei...så vil at alle omstendigheter ska ligge best mulig til rette ;)

Fortsetter under...

Bruk masse krem:) Funker som bare det, all slags lotion funker, men bruk mye:)

Lykke til og gleder meg til og høre om du hører noe:) Første gang min mann hørte den nydelige lyden, sa han det hørtes ut som en ubåt:)

Jeg prøvde akkurat med Aloe Vera-gele...men brukte bare en liten dæsj, da? Jeg klarte ikke å høre noen babylyd, men hørte veldig tydelig min egen.

Kanksje jeg må prøve litt senere da med masse krem ;) Når tid hørte dere det - altså hvor langt var du på vei?

KLem,

Hei torri1980 :)

Jeg kjøpte den å via eBay, og det tok faktisk nesten 2 uker før jeg fikk den - det syns jeg var litt lenge å vente. men har sett det er mange som har fått den etter 1 ukes tid.

Jeg prøvde igjen nå i stad med masse bodylotion - å gjett hva!!! Jeg fant babylyden - det lille ♥ til skatten vår inni magen, banket som bare det ;) Jeg ble så glad :)

Gled deg :)

Jeg brukte aloe vera-gele, bare litt. Men jeg var nesten 20 uker på vei da jeg prøvde, så hørte hjertelyden helt klart og tydelig.

Prøv å lytt lenger ned mot skambenet, jeg hørte først mye lenger ned enn jeg trodde jeg skulle, helt nede ved skambenet og litt til høyre. Skru op volumet på max og, hjertet ligger jo et stykke inn. Svosj svosj svosj sa det til meg :-) Lykke til!

Annonse

Hei,

Jeg kjøpte også min på teknik-magasinet, http://teknikmagasinet.no/. I den pakken jeg kjøpte var det med en liten tube med UL-gele, så har brukt den til nå. Men kan også bruke aloe-vera gele altså.

Enig i tipset over, hjertet ligger mye lenger ned enn man tror!! Rett over skambenet, og jeg er 19+0 i dag. Hos meg hører jeg det litt til venstre for midten av magen.

Lykke til :)

Selv om jeg bare er snaue 10 uker på vei, har jeg de siste gangene jeg har lyttet, funnet den nydelige lyden ca 1.5 cm ovenfor skambenet litt på venstre side. De første gangene dyttet jeg skikkelig ned i magen for å prøve å komme "under" skambenet - da hørte jeg ingenting. Nå har jeg llært at jeg nesten ikke trenger å dytte den noenting - lyden kommer opp likevel - så det må være gode signaler ;)

Herlig ♥ Jeg anbefaler det virkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...