Gå til innhold

Er så utolig kvalm...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pass på å få nok søvn, spis bare det du har lyst på, uansett kva det er. Spis lite og ofte, ta multivitamin. Du kan også ta postafen, det kan dempa brekningane ein del. Eg har gått på postafen siden starten av juli, med velsignelse både frå lege og gynekolog. Eg er i veke 19 og spyr endå, så veit korleis det er med denne kvalmen.

Så godt at jeg ikke er alene. Mener det ikke slik, men synes veldig synd på meg selv innimellom.

Jeg er i uke 19 og er kvalm hele døgnet + oppkast. Begynner å bli skikkelig lei nå. Magen er sliten, humøret på bånn, tålmodigheten borte osv. Har prøvd postafen uten hell. Har vært innlagt 2 ganger og fått kvalmestillende uten og lykkes med det. Anbefaler slik som Spybøttå skriver, spis det du vil lite og ofte. Til meg funker is faktisk og farris + (sanasol) :)

Jeg har 2 frøkner fra tidligere. Var dårlige med de også, men ikke så langt ut i svangerskapet!

Lykke til.. min trøst er at det kommer noe godt ut av det!

Annonse

Jeg og spyr døgnet rundt.

Synes Sørlands chips med alt og Lovehearts kan hjelpe litt.

Det værste er jo å drikke ihvertfall for meg. Men spiser lollipop så får jeg ihvertfall i meg litt væske.

Ellers går jeg på Stemetil og Phenegran etter å ha prøvd Afipran som ikke hjalp noe. Disse pillene funker faktisk litt!!

Lykke til!

Håper vi alle er ferdige med dette HELVETET snart.

( det hjelper ihvertfall litt å tenke på at vi er fler)

Jeg er nesten 16 uker på vei og er enda kvalm. Jeg tror i går var den første "gode" dagen jeg har hatt på ganske lenge, men i dag er jeg bare småkvalm, mye bedre enn f.esk forrige helg der jeg tilbragte hele helgen i senga. Alt blir værre om jeg ikke spiser. Jeg HÅPER det er i ferd med å gå over, og jeg var litt bekymret siden det ikke hjalp å komme over 12 uker i graviditeten. Det ble faktisk værre... uansett så må man bare ta tiden til hjelp, prøve å spise smått og godt, og drikke masse masse vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...