Gå til innhold

Skikkelig tung i hodet !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder jeg bare på å bli syk, eller er dette noe jeg må bekymre meg for ?

De siste dagene har jeg hver morgen når jeg våkner, vært skikkelig tung i hodet, og det verker i pannen :S Det føles tungt å åpne øynene for å stå opp. Det pleier som regel å gå over utover dagen, men er ikke noe kjekt å våkne til det.

Noen flere som har det slik?

38 + 3 i dag ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja....tung i hodet, vondt i ørene og vond hals her...så er nok kanskje litt syk. Men - det går veldig mye også...men skjønner ikke helt hvordan jeg skal ha blitt smittet av noe. Fjernet mandler også ifjor så trodde jeg hadde frikort på forkjølelse nå! :-S

Har sovet dårligere også de to siste nettene, men jeg kan ikke klage - for jeg har gjerne ligget på 8-10 timers søvn til nå, kun avbrutt av 1-2 dobesøk...føler nesten jeg sover meg trøtt iblant.

Tenker med gru på hvordan det ville vært å føde om jeg havnet inn slik jeg er nå - så tett i pappen. Men er bare 36+5 så det er vel en stund igjen.

Du får ha god bedring, Anya, håper vi er på topp igjen til lillingene skal ut :)

Lykke til!!!

Skrevet

Håper på å være frisk ja, til lillingen skal ut. Tenker torsdag er en fin dag. Fullmåne da :D Hehe. Bare 1 uke før termin og^^

Skrevet

Hmmmm...hehe...følger gjerne med på torsdag jeg også :)

Da har jeg akkurat 21 dager igjen, men lillingen min er nok ikke så liten, han er estimert til å være rundt 3,5 kilo allerede - så jeg sniker gjerne i køen og hiver meg på den fullmånen....

Får bøtte innpå med C-vitaminer enn så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...