Ingridønske Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Hei! Noen som vet om det er mulig å teste positivt på EL test, men at en ikke får EL. Testet pos 21 aug, skulle hatt mens 6 sept, men ingen mens og jeg testet neg på graviditet den 7 sept. Noen som vet? Begynner å bli noe frustrert nå.
SmalaSussie Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Hei! Fullt mulig å teste positivt uten å få eggløsning. Testen viser LH stigningen, men det kan man ha uten at egget løsner. Da vil kroppen ofte sende ut LH stigning flere dager på rad for å løsne egget. Jeg har selv ikke hatt mensen siden 4 juni i år. Har i to mnd testet positivt på Clearblue digital EL test stort sett hele tiden. 4-5 dager i strekk, så opphold, så 4-5 dager i strekk igjen. Holder på å bli sprø. Har også andre symptomer på ventende EL, som stikninger i eggstokkene blant annet. Ganske irriterende ja:)
LC87 Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Jeg også lurer på det. Hadde pos EL test den 15 sep, men ingen slim, og dagen etter kom det plutselig spotting, og det har vart i nå 3 dager.. Skjønner ingenting jeg nå... Trodde jeg hadde en sjanse jeg nå, men virker ikke sånn. Ser ut som jeg får vente til neste mnd
Ingridønske Skrevet 19. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2010 Ok, da skjønner jeg at kroppen har prøvd på en EL, men ikke fått det til. Det betyr jo at EL kan komme når som helst og at jeg lett kan gå glipp av den. Hopper ikke akkurat i høyet hver kveld. Frustrert. Trodde virkelig at jeg hadde en normal syklus denne gangen. Hvis jeg får mens etterhvert, betyr det at jeg har hatt en EL i forkant, eller kan den komme uten at det har vært EL? NÅ VIL JEG HA EL!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå