Metti er håpefull Skrevet 12. oktober 2010 #201 Skrevet 12. oktober 2010 Hei Her har det gått fra å være optimist i morges til total skuffelse !!! Hadde en rosa blødning på søndag . Tenkte yes festeblødning. Når det ikkje fortsatte i går ble eg hvertfall positiv helt til i dag når det kom mer frisk blod . Men eg føle det e mye lysere og eg har ikkje mensen smertene.. Men den komme nok for fullt i løpet av dagen.. Eg trodde eg hadde ikm i helgen så her kom den på mange dager for tidlig.
Lillemy36 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #202 Skrevet 13. oktober 2010 Som vanlig rakk jeg ikke teste en gang før tanta kom på besøk her i gården....ja da er det over i 11 pp. (eneste positive er at jeg sparer tester....) Nå må jeg sette meg ned å titte litt nøyere på disse pergo eskene om når det var jeg skulle beynne....tror jeg skal kutte ut alle kosttilskuddene denne mnd når jeg skal trykke i meg pergo.... folaten skal jeg jo ta da.... At ikke ting bare kan være enkelt.... Metti: synes å huske at du ventet lenge på EL denne mnd, det kan jo være at den var før i uka slik at TR kom til rett tid?? Jeg fikk egentlig TR en dag for tidlig, men når jeg studerte teste stavene for monitoren min så gav den sterkest utslag på dag 1 av de 2 dagene med max utslag....så jeg mistenker at el var 1 dag før dermed er TR presis....?? Er det ellers noen andre som har vært mere heldig med resultatet denne mnd?? :-) Uansett lykke til dere som ennå ikke har testet:-)
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 13. oktober 2010 #203 Skrevet 13. oktober 2010 Det var leit... Krysser fingrene for deg neste runde.
To gutter + en til? Skrevet 13. oktober 2010 #204 Skrevet 13. oktober 2010 Vel, jeg har i hvertfall testet nå, 2 dager før ikm siden jeg skal til legen og ta celleprøve i dag. Og testen var skikkelig, skikkelig blendahvit, ikke antydning til noe som helst. Tenker også at det stemmer, selv om det strengt tatt er et par dager for tidlig. Men har liksom ikke noen følelse av at dette har klaffet, må jeg si. Tror nok jeg starter med metformin når jeg får mensen, ja.
Metti er håpefull Skrevet 13. oktober 2010 #205 Skrevet 13. oktober 2010 Lillemy jeg tenkte det samme som deg . Men da skulle jo mensen ha kommet i gang . Jeg har bare blødd en gang på søndag når eg tørket meg men mer en en dråpe . Ingen ting hele mandagen men så skjedde det igjen på tirsdag morgen. Men da også på do men ingen antydning resten av dagen . Det er det som forvirrer meg..
Make№4 Skrevet 13. oktober 2010 #206 Skrevet 13. oktober 2010 Hei jenter... Lillemy så kjedelig,hadde liksom troen på dere denne mnd...både deg og lubine... Da får du starte opp med pergo også krysser vi fingrene for at det hjelper FORT!! Metti så kjedelig! Ææsjj...den tanta!! Jeg venter på tanta...men ikke noe besøk ennå....den kommer nok i morgen el på fredag....ganske bankers på dagen...så da får jeg sluntre over i 11pp jeg også... Litt kjedelig det skal ta slik tid men men....tålmodighet er en dyd sier de!! (Tror de som sa det ikke hadde ventet leeenge på noe...hehe...) Det positive nå da er jo at det bare er en uke igjen til jeg skal til gyn...og det skal bli godt...ender vel opp med pergo jeg også da lillemy...:-) Spennende tid fremover! Har gått på angus castus nå i 2 uker og de må ha fjernet mye av pms`n min...har litt vondt i puppene men ikke slik som de foregående mnd. Kviser nada og ikke suuur heller..hihi...men faktisk deilig for bruker å være såå sår når TR skal komme. Gråter for alt og ingenting...men ikke nå...Ennå iallfall...hahaha:-) Da får vi håpe på Juli barn da jenter....fint det også,selv om det nok blir varmt som høygravid på sommeren! Meen vi tar imot den spiren med åpne armer...velkommen skal du være!!
Metti er håpefull Skrevet 13. oktober 2010 #207 Skrevet 13. oktober 2010 Heisann Eg har ikkje mistet håpet enda ... I dag har eg ikkje hatt noe blødning foreløpig ! Eg nekte å tro at det eg hadde var mensen. Så nå håpe eg bare at eg får et svar den ene eller andre veien ... Forferdelig være sånn mitt i mellom.. Krysse fingrene for at det var festeblødninger ; )
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 14. oktober 2010 #208 Skrevet 14. oktober 2010 Oi oi. Positiv test idag, ingen ønskestreker eller skyggestreker eller svaake streker. Bare et klart og tydelig plusstegn som kom fram veldig kjapt! Jeg er fortsatt litt satt ut, og må sikkert ta minst to tester til før jeg tør tro helt... Go Solvipect hostesaft, avslappende langweekend i utlandet før EL og overdrevent mye humping i EL-dagene! Saft suse - idag kommer jeg ikke til å få gjort en dritt på jobben.
To gutter + en til? Skrevet 14. oktober 2010 #209 Skrevet 14. oktober 2010 Hei Carina, så gøy med positiv test! Kan nok kanskje være at tankene blir litt vanskelige å samle i dag, ja:-) Er selv på dagen før IKM, og har egentlig slått fra meg tanken på at det skulle ha funket denne runden, gadd ikke engang å teste i dag etter det fullstendig, blendende hvite testen i går. Har dessuten drevet og kjent litt på livmortappen, og den er åpen og hard, så det er nok bare snakk om dager, så kommer mensen. Det er ok, har veldig mye å gjøre på jobben i ukene framover, så like greit å ikke bli liggende med kvalme. Men kjente jeg gledet meg til å få et slikt kryss på en test da jeg leste innlegget ditt likevel!
Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #210 Skrevet 14. oktober 2010 Ikm dag for meg idag og så langt er det ikm Spennende. Dristet meg til å kjenne på tappen og den er høy, myk og lukket. Med en hard kjerne. Kjennes nesten litt nedgravd og fremoverlent ut også. Pleier forsåvidt å være relativt høy og myk under tr men tror det er fordi jeg har så korte sykluser. Hehe, ble kanskje litt mye info nå Vet ikke. Ting og magefølelsen er annerledes denne gangen. Er 3.pp siden pilleslutt. Tørr liksom håpe litt denne gangen, er denne pp jeg hadde sett for meg det passet best å bli gravid. Blir spennende å se om tr holder seg uanna resten av dagen (og de neste månedene). Tror jeg må ta en test i morgen om ikke noe annet har skjedd.
lykkeliten1 Skrevet 14. oktober 2010 #211 Skrevet 14. oktober 2010 Har IKM på lørdag. Det får komme det som vil komme. Har ikke troen, til tross for flere aksje-innleggelser på og rundt EL. Spennde å lese om hvordan det går med dere andre. .. Oppdatering kommer. Begynner å kjenne, at tanta begynner å våkne... Pergo fra dag 5....neste pp.
Sommerfugl i magen? Skrevet 14. oktober 2010 #212 Skrevet 14. oktober 2010 ikm for meg idag, kan være i morgen også, litt usikker. Gratulerer så masse til alle som har fått positive tester! Vi "andre" venter i spenning på dagene som kommer:)
To gutter + en til? Skrevet 14. oktober 2010 #213 Skrevet 14. oktober 2010 Hmmmm, nå begynner jeg å lure her, altså - har i flere dager hatt elastisk slim, men ikke helt el-slim. Har bare sett på det som opptakten til mensen (ikm i morgen ca), men nå synes jeg jammen at det begynner å ligne på eggehvite her. Strekkbart, blankt (med hvite striper, da), beholder elastiteten. Begynner å tro at jeg rett og slett ligger 14 dager bak opprinnelig skjema, og at jeg har el nå! Jeg tok el-tester denne perioden, men nå begynner jeg å tenke at de kanskje ikke var skikkelig positive likevel. Hjelp, må komme meg hjem og teste, tenk om jeg har el nå, og er i ferd med å bli for sent ute til å legge inn aksjer! Har jobbet så mye i det siste at det har blitt lite overskudd til den slags moro siden det jeg trodde var el-dato. Åh, og jeg som trodde at spenningen snart var over, og at det snart ville bli en liten hvileperiode. Hvis jeg har el nå, får jeg fire sammenhengende uker med dpo-land-galskap. Sukk.
Make№4 Skrevet 15. oktober 2010 #214 Skrevet 15. oktober 2010 Hei jenter... Sitter her å venter på TR...er på dag 29 nå og tanta skulle nå vært her...kommer den ikke på kvelden dag 28, bruker den være her om morgenen dag 29 men ikke nå.... kommer nok i løpet av dagen da...mulig vitex`n har forstyrret syklusen litt... Ha en toppers helg alle sammen!!
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 15. oktober 2010 #215 Skrevet 15. oktober 2010 Jippi, jeg har og fått positiv test! Testet uhorvelig tidlig da, svak strek allerede 9dpo, i dag 11dpo klar og fin rosa strek. Avventer litt med å juble for mye, men krysser det jeg har for at det går veien denne gangen! 3. gang gravid siden juni så har ikke hatt statistikken på min side....
trippeltopp Skrevet 16. oktober 2010 #216 Skrevet 16. oktober 2010 Gratulerer! Krysser fingerene for at det går veien for dere denne gangen! Jeg for min del har ikm i morgen. Drømte i natt at jeg fikk positiv test, så bestemte meg da jeg våknet at nå skulle jeg jaggu teste... og så funket ikke testen...! (den eneste jeg hadde i hus...)Typisk. Så nå får jeg smøre meg med tålmodighet til i morgen.. Har ikke mange symptomer, men de to siste nettene har jeg våknet og vært kvalm, og brystvortene mine er myyye større enn normalt (ikke selve brystvorten da, men feltet rundt...heh...) er også mørke, tydelige ringer rundt. Pga. dette har jeg en liten tro på at jeg faktisk er gravid, men får vel ikke vite før i morgen... ...var denne tålmodigheten da.... baaaahh...
jente08 <3 jente11 Skrevet 16. oktober 2010 #217 Skrevet 16. oktober 2010 Heei igjen jenter! Jeg trodde jeg hadde ikm forrige mandag. Tok en test på tirsdag- blendahvit... Bestilte 5 bionexia tester på lillespire.no. Og fikk de levert i posten dagen etter (!!!) Tok en test etter jobb (onsdag)- fortsatt blendahvit. På torsdag morgen kunne jeg ikke dy meg- og tok en test til (jeg hadde jo 4 tester igjen!) Klarte å skimte en skyggestrek... men fortsatt tvilende. Tok derfor en ny test etter jobb. Fortsatt samme skyggestrek. Og på fredag morgen begynte fargen å skimte litt klarere!!! Og dette var dag 28 i syklusen (har ligget mellom 22-26 dager de siste mnd) Så det er håp for flere der ute!!! :) Tydeligvis hjalp det å kjøre på annenhver dag rundt EL LYKKE TIL!!!
trippeltopp Skrevet 17. oktober 2010 #218 Skrevet 17. oktober 2010 Jaja... da sparte jeg de pengene. Rakk ikke en gang å teste i dag, for da jeg våknet i dag var mensen på plass. Også jeg som kjente meg såå gravid! Hehe...må le litt, jeg var skråsikker på at jeg ikke skulle la meg lure denne gangen, men så feil kan man ta. Vel, forrige gang satt spiren på andre pp, så da får vi håpe det går sånn denne gangen også. Ikm uke 45, her kommer jeg Lykke til alle dere andre som hadde ikm i dag
Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #219 Skrevet 17. oktober 2010 Ikm på torsdag trodde jeg, men fortsatt ingen spor av tr. Begynner å tro jeg plutselig er tilbake i 28 dagers syklus og 21-22 som jeg har hatt de par siste syklusene. Negativ test på fredag og føler meg ikke noe gravid så planen akkurat nå er å vente til lørdag igjen med å teste om ikke noe endrer seg. Har endel svake murringer nederst i magen, men ingen smerter i underlivet som jeg pleier å få ved tr. Så noe forgår ihvertfall, skulle bare likt å vite hva Tror det kommer til å bli en laaaang uke Gratulerer til dere med positiv test, Og kos dere videre dere andre ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå