Gå til innhold

?SKRAVLETRÅD FOR UKE 41?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er positiv så det holder! Prøver ihvertfall.. :)

Tar meg selv i å klå på mine egne pupper stadig vekk for å forsikre meg om at de fortsatt er ømme... he he. Og det er de! Men jeg vet jo at dette like gjerne kan være pms, men det er jo likevel et nødvendig symptom for graviditet (for min del, har jo prøvd dette før..).

Er fortsatt litt kvalm, men har en formening om at det skyldes wild yam'en. Skal bli så glad når jeg er ferdig med denne prøvingen altså! Man kan bli halvgæren av mindre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...Har da verken ømme el vonde pupper jeg...Hvor blir de av?!?!?

Har det etter EL hver mnd...

Har jeg ikke hatt EL denne mnd da? :-/

GLEDER meg til prøvetiden er over jeg også lubine..og ALLE er/blir gravide rundt en...strutter mager overalt...hoffff!!

Skrevet

Forresteh, lykke til på timen din Make№4 når den tid kommer! Krysser vel egentlig mest fingre for at du ikke får bruk for den da.. :)

Det har vært et par perioder hvor jeg ikke har hatt ømme pupper. Så for min del har det variert. Hmm... Jeg hadde jo EL for 8 dager siden, så er ikke rart jeg kjenner meg rar. Må være all den bidronningen og wild yam'en. Håper sistnevnte gjør at jeg ikke spotter. Har hatt litt magevondt både i går og i dag, så er litt nervøs. Forhåpentligvis er det festesmerter. Ti hi.. Optimist ja. :)

Ha en fin-fin kveld damer!

Skrevet

NÅH ER DET F..... MEG NOK!!!!!

Nå sier Lillemy stopp!!!! Vekten skal ikke ett gram mer opp nå før jeg er evt blir gravid!!! Dette går jo ikke, vekta bare kryper og kryper oppover og nå har den nådd uante høyder!!! Åååå blir så innmari fortvilet:-((

Klærne er jo så trange at det ikke morsomt lengre....

Så i kveld har jeg begynt ett nytt og bedre liv!! (nok en gang...) Har gått en lang tur i hurtig tempo i 1 time så jeg ble svett...

Jeg har også snusket på en liten bebis på 6 uker i dag, og herrefred man blir jo så baby syk.... sukk....

Skrevet

og tenker jeg skal fortsette med turgåing fremover nå....

Skrevet

Du er sannelig flink som gikk tur Lillemy! Her høljer det ned og hadde neppe gått tur uansett kjenner jeg... Er så sinnsykt lat.. Men er blitt ganske sunn da. Null kaffe, masse frukt og grønt hver dag. Her skal det ikke stå på vitaminene nei!

Skrevet

Heisann

Her går det sånn passe !! Kjenner at eg blir litt for mye opphengt i temperatur og sånn .. Siste tre dagene er 36.74. 36,64. 36, 59 og i dag 36, 35 .. Og da får jo bekymringsfulle meg en dårlig følelse..

Et spørsmål !! Ff har satt el til tors 30 sep mens min første positive el test var lørdag 2 okt .. Da e eg vel 5 dpo og ikkje 7 som ff mener ?

Symptomene mine er tett i nesen om morgene , stikkinger overalt i underlivet , har hatt såre brystvorter men det begynne å bli litt mindre..

Skrevet

Fy søren!

Min vekt sniker seg også opp over! nesten 3 kg den siste mnd :(

Jeg som spiser sundt og trener å greier..

Jeg ser jo at det er denne prøvingen som gjør det, for jeg tror at det er noe på gang, og tenker, siden jeg kanskje er gravid så kan jeg unne med det og det..

Så dette får sine konsekvenser merker jeg ja..

Men nå er det full STOPP!

Nå skal ikke hodet få lure meg til flere stunts..

Spinning I kveld ja!

Skrevet

Hva er ff?

Jeg tenker at EL bestemmer IKM jeg da, men kan jo ta feil.

Symptomer: Har hatt mensmurringer et par dager nå og det stikker litt i puppene. Kvalmen jeg slet med tidligere har mer eller mindre gitt seg, men er ganske trøtt om dagen..

Ha en fin kveld!

Skrevet

fertility friend er ff . Det er måliger av basaltemperaturen om morgene

Skrevet

Hva man lærer på en torsdag kveld! :) Kan nok ikke hjelpe deg der altså...

Skrevet

Jaja, nå kommer jeg i hvertfall ikke til å greie å la være å teste som en sinnssvak i dagene som kommer. Er bare 8 dpo, men lot meg inspirere av et innlegg her til å ta en el-test (dumme, dumme meg), som ble ordentlig positiv. Så nå lurer jeg selvfølgelig på om dette er en tidlig indikasjon på at søknaden gikk inn - og det er jo altfor tidlig å teste med gravi-test, så nå kan jeg steke i eget fett i dagene som kommer. Da var det slutt på å lure seg selv til ikke å tenke på babyprøving, gitt.

Skrevet

Hmmm spennende det:-) Har sett at flere har prøvd det:)

Jeg har ett lite dilemma.... er bedt bort i feiring på lørdag og da er det jo vanlig å drikke litt vin el sånn...., men det er jo aaaalt for tidlig og teste....hm... tror jeg får "spytte i glasset" slik at det ikke blir for store mengder som blir konsumert.... man kan jo ikke sette livet på vent heller....

Hva ville dere ha gjort???

Skrevet

Jeg skal selv i 30-årsdag i morgen kveld, og har tenkt å ta imot et glass vin og late som ingenting. Kommer til å late som jeg nipper til glasset, og deretter helle litt ut etterhvert. Har liten lyst til å annonsere prøving til alle og enhver, så jeg satser på at det legges mindre merke til hvor mye som forsvinner fra glasset, enn at jeg evt. takker nei med en eller annen usannsynlig unnskyldning. Kommer nok ikke til å drikke noe, men jeg er jo i første pp nå og har fortsatt god kondis på å gjøre tilpasninger. Det er godt mulig jeg vil se litt annerledes på det når/hvis det har gått noen måneder. Men jeg ville nok uansett latt være å gå for rotbløyte, det tipper jeg du vil tenke litt på hvis det etterpå viser seg at du er gravid.

Skrevet

Jeg vet ivertfall at livet går som vanligt det.

Di fleste er jo gravide uten å vite det, og både gjør det ene og det andre.

Jeg kan ikke slutte å leve, selv om jeg er en prøver, så i kveld skal jeg kose meg med drikke i glasset.

Jeg har IKM søn 17 okt, lenge å vente jaaaaa

Skrevet

Heisann jenter på en fredagskveld:-)

Jaaa nå går det med stormskritt mot den o store teste uka som vil gi enten JAAAAA eller F.... ikke denne gangen heller...

Håper på det første for oss alle:-)))

Hvordan står det forressten til med formen?? Her er alt bra, ingen spesielle tegn nei...ikke vondt i puppene en gang...

Ja, ja ikke godt å si hva som skjer....

Skrevet

Hele 4dpo i dag, går sakte men sikkert fremover :P

Symptomer? Tja, vet ikke om det kan kalles et symptom men føles ut som om jeg har fått UVI, små"skvetter" hele tiden, både dag og natt, ganske slitsomt i grunn. Testet på jobb for UVI og ga ingen utslag på hurtigtest hvertfall.

Ellers er jeg litt småuggen før jeg får spist frokost, men det har jeg igrunn vært siden ELdagen så det er nok også bare psykisk :P Er jo måte på hvor mye et lite egg kan påvirke kroppen...

Sambo spør sånn ca 3 ganger om dagen "er vi gravide?" - han har som vanlig full tro på at svømmerne er tipp topp :P Skulle ønske jeg kunne være like selvsikker på klaff ;)

Skrevet

Vi hadde besøk av et par naboer i kveld, så har faktisk tatt 2 glass vin. Drikker masse vann til, så den vinen jeg drikker er nok passe utvannet. Er eneste alkoholden jeg har inntatt denne perioden.

Jeg har fått utslag på EL-tester to ettermiddager nå. Jeg får aldri (som jeg vet om) utslag på disse testene om jeg ikke har EL, så dette lurer jeg litt på ja.. Hmm...

Skrevet

å så spennende da lubine, jeg vil også ha el testere.... Tror jeg og blir å satse på store mengder vann sammen med litt vin, d er jo bra uansett da jeg har en tendens til å kan få hodepine av ett glass hvis jeg er riktig "heldig"....

Hadde liksom en følelse av at jeg ikke skal drikke så mye i dag!

D jeg syses er litt rart er at jeg har fått kvise®, liksom ei monster kvise på brystet av alle plasser....:-( blir jo kjempe kult med fintopp i kveld...hmmfffp!!! Ja, ja det er ikke noe å gjøre med det...bare å lete frem spakkelet og spakle....

Skrevet

Oi, allerede positive tester, Gratulerer så mye da:-))

Skrevet

Gratulerer så mye Miann! :)))

Lubine og Lillemy...høres spennende ut da for dere...skal se spiren sitter denne mnd..:)

Jeg har blitt skikkelig forkjølet og kjenner ikke til noe...verken vonde pupper el murringer eller noe så symtomer er det dårlig med..

Har ikm om 6/7 dager så tidlig ennå, men venter på de kjente pms symtomene jeg da...men ikke noe der heller....veldig stille denne mnd..

Håper dere koser dere på festligheter denne helga...kos dere masse, men med måte...hehe...;))

Klem

Skrevet

Gratulere til Miann :)

Herregud, jeg tok EL test i dag og den var superpositiv, og det er en uke til IKM, altså neste lørdag. Akkurat det samme skjedde sist jeg var gravid. Testet positivt med EL en uke før IKM og positivt med CB 5 dager før. Prøver liksom å ikke få forhåpninger, men klarer det ikke helt. Må nok vente til mandag eller tirsdag før jeg tester med gravd.test, så denne helgen kommer til å gå seint!! :(

Vi må vel bare smøre oss med tolmodighet alle sammen, lykke til jenter! :)

Skrevet

Hei !! Eg mistet litt symptomer eg .. Like det ikkje !! Har litt vondt i lysken og av og te litt stikkinger !! Brystvortene var veldig ømme men det e borte .. Puppene e heller ikkje ømme det eneste eg kjenne e at de gjør vondt ! Eg begynte å spotte litt sist mnd på denne tiden men foreløpig bare hvit utflod

tok el test men den var negativ ; ((

Skrevet

Jeg begynner faktisk å lure på om vi har klart å treffe på første pp denne gangen.. Tør selvsagt ikke juble enda, har ikke ikm før på søndag, så dette er med forbehold, men det stikker altså så voldsomt i magen, jeg har mensmurringer, og dessuten - brystvortene er større og mørkere, med mer tydelige hårsekker. Jeg har vært småuggen om morgenen de siste dagene, og jeg har konstant lyst på et eller annet... Stikkingen og brystvortene kjenner jeg veldig igjen fra første svangerskap, så det er derfor jeg våger å begynne og tro på babyspire.. Men igjen; med forbehold...jeg har jo blitt lurt før :P

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...