Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #26 Skrevet 18. september 2010 Man skal være ganske distre for ikke å vite hvem han er.... Og uansett så kunne ikke Se &Hør trykke navnet hennes uten hennes tillatelse, så hun kunne ha unngått hele saken med å ikke gidde å kommentere og stå fram. Ja, kanskje hun ikke visste hvem han var, men det har kommet fram rett etterpå vil jeg tro og da burde hun bare ha holdt kjeft. En annen ting er, hvis en mann skal være utro, burde han ikke finne noen som er penere enn dama si? Hun er jo ikke akkurat noe pen!
Gjest Skrevet 18. september 2010 #27 Skrevet 18. september 2010 Distré for å ikke vite hvem han er? Var han egentlig noen gang omtalt i media (da mener jeg selvsagt andre utgivelser enn Se&Hør...)? Jeg hadde i allefall ikke hørt om han før og jeg følger da med rundt forbi. Håper Tora får takkekort av prinsessen. (Når det gjelder om hun bør klage saken inn, såååå: nei, gjort er gjort)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #28 Skrevet 18. september 2010 Jeg synes hun er en nydelig jente. Det har vært brukt et par uheldige bilder av henne, særlig ved siden av Madde som er striglet til fingerspissene, men på de fleste er hun flott. Forøvrig hadde jeg ikke gjenkjent eksen til Madde om jeg så traff ham på gata. Har ikke noe klart bilde av hvordan han ser ut, bare et vagt minne av at han har sleskesleik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå