Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Nå har hun klaget inn Se & Hør for PFU i en hemmelig klage. Jeg mener at hun bør stå for det hun gjorde. Hun har uttalt "- Jeg forutså ikke hvilke enorme dimensjoner dette vil få, og slik sett angrer jeg på at jeg fortalte historien" HALLO!!!!! Du hadde sex med forloveden til Prinsesse Madeleine og valgte å stå frem som det lud***** du er for 12500 kr i Se & Hør, SELVFØLGELIG blir det bråk og oppstyr i ettertid! Ikke kom i ettertid og unnskylde deg selv, at du ikke trodde det skulle bli så stor sak av det som det ble! Ikke forvent sympati fra det norske folk hvertfall!!! Familien din burde skjemmes av deg, ikke støtte deg!!
Super-Mish Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Hvem, sa du? Voldsomt til engasjement i tabloidnytt, da.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Talentløs kjærring ja, ho visste så godt at Jonas var forlovet og skulle gifte seg med prinsessa og så går ho og legg ann på han sånn, sier litt om ho som menneske, sjølsagt var ikke Jonas borte heller, men det er bare luddere som gjør sånn, skikkelig klysete gjort, skulle vel bare vise seg. Skjønner ikke at noen mannfolk syns det er så stas heretter være sammen med ho ihvertfall når ho gjør sånne ting.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Helt enig! Hun får stå for det hun gjorde, ikke komme med unnskyldninger og bortforklaringer i ettertid!! HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Hun må være dum. Men uansett er det bra prinsesse Madeleine fikk vite det før bryllupet, slik at hun ikke giftet seg med kukken!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 Ludder, kaller du henne. Hvorfor det, egentlig? Ja, hun hadde sex med forloveden til en annen kvinne. Men hun visste jo verken at han var forlovet (han var vel forresten ikke det da?) eller hvem han var. Han oppga falskt navn til henne, og hvem i all verden ville kjenne ham igjen som kjæresten til Madeleine? Ikke jeg, i alle fall. Jeg er overhodet ikke interessert i kongelige, og ante knapt at hun var i et forhold før denne saken eksploderte. Tora trodde hun hadde en vanlig en-natts med en fyr hun traff, hun ante ikke hvem han var! Jonas var den som var utro, men Tora er den som får skylden og henges ut som ludder. Vi har sannelig ikek kommet langt i likestillingen her til lands! Når det er sagt, så er det hinsides idiotisk å stå frem med en slik historie. Dårlig gjort å ydmyke en annen kvinne på den måten, og dumt å ikke innse rekkevidden av det. Men, man kan også gjøre verre ting. Synes dere oppfører dere som snerpete kjerringer og blodtørstige hygiener på en gang!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 En ting er at hun kanskje ikke visste hvem han var da hun hadde sex med han, men da hun fant ut hvem han er, hvordan håndterer man det da? Jo, hun bretter det ut i se&hør, og så tror hun ikke det skal bli oppstyr om det??? Hva var ellers grunnen til å gå til sladderpressa nr1? Hvis hun liksom mente det kun var for Maddes beste å få vite det, så hadde vært mange andre måter å si ifra på, og ikke klistre det på førstesiden i Se&Hør. Jeg tror dette var et veldig lite gjennomtenkt valg. Hun fikk sine 15minutes of fame, dessverre for henne ble det bare negativ oppmerksomhet. Nei, denne jenta fant nok ikke opp kruttet, men jeg tror hun sto ganske nær da det smalt =)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #9 Skrevet 18. september 2010 Jeg synes Jonas slapp syyyykt lett unna, og at det ble alt for mye fokus på Tora. Han var faktisk den som var utro, ikke henne. At hun gikk til media var jo et ultimatum hun fikk. Saken hadde de uansett, med eller uten hennes uttalelser. Jeg tror det er lett å da velge å komme med sin side av saken, uten å kunne vite hvor mye det vil eskalere. Jeg synes litt synn i henne, samtidig som jeg mener hun har vært litt for naiv. Uansett har hun fått nok pes nå, og bør få fred.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #10 Skrevet 18. september 2010 Men da kunne hun ha valgt å ikke uttale seg, og DA heller anmeldt dem for å ha trykket det. Ikke uttale seg og så anmelde fordi det ble full storm rundt det. Hvordan kunne de forresten sitte på en sånn sak uten at hun eller jonas hadde sagt noe? Basert på rykter? Og ja, Jonas slapp SYYYYKT lett unna, dessverre. Han er like skyldig, nei faktisk mer skyldig, enn henne..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #11 Skrevet 18. september 2010 Hun hadde sakt det hele til et par nære venninner. Vi har vel alle opplevd falske venner en gang i livet. Se og Hør tok kontakt med beskjed om at saken ville bli trykket uansett, og hun var naiv nok til å velge å tjene et par kroner for å få si sin side av saken. De lurte henne. Selvfølgelig kan det diskuteres om hun er totalt idiot eller bare naiv som gikk rett på, men hadde hun vært ute etter å selge en historie ville hun også satt seg inn i hvor mye hun kunne få for den og hvem som var høystbydende. Det som skjedde ble gjort i stresset desperasjon for å forsvare seg, selv om det slo like feil ut uansett.
Lille-Pernille Skrevet 18. september 2010 #12 Skrevet 18. september 2010 "blodtørstige hygiener".... He he he.... Utenom en god latter der så må jeg si at jeg i utgangspunktet mener at Tora ikke gjorde noe galt når hun hadde et one-night-stand med en hun ikke visste hvem var. MEN når hun fant ut at det var prinsessens forlovede valgte hun å selge historien til Se&Hør. Det er tarvelig! Da er du etter mitt syn et ludder. Du får betalt på bakgrunn av sexen du har hatt. Synes bare det er synd hun ikke gjorde store penger av storyen når hun først valgte å dele den med alle....
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #13 Skrevet 18. september 2010 Høres ut som du kjenner henne, siden du forsvarer henne så veldig og vet så mye om dette??
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #14 Skrevet 18. september 2010 Hehe! Nå fikk jeg meg en god latter selv Så ikke "hygienene" før nå. Vet veldig godt at det ikke staves slik, så har ingen forklaring på hvorfor jeg skrev det MEN, jeg mente det jeg skrev. At folk oppfører seg som HYENER, altså. Det virker som om overraskende mange ser en rød klut når det gjelder kvinner og noe seksuelt. Det var fryktelig dumt å stå frem i Se&Hør, det er det ikke tvil om. Men jeg kan forestille meg hvordan det gikk for seg, og hvordan hun ble forespeilet at historien ville gå i trykken med eller uten hennes kommentar. At dersom hun for eksempel ville ha med en detalj som at hun ikke visste hvem han var, måtte hun stå frem og si det. Du som skriver at hun i stedet kunne ha anmeldt dem, tar feil. Hun kunne ikke anmeldt dem for å skrive noe som var sant. Se&Hør lever av å brette ut menneskers liv, og har trampet over mange, mange ganger. Tror faktisk de fleste av oss kune ha latt seg overtale til å gi sin egen versjon når man hadde blitt forespeilet at en privat historie som helt sikkert ville vekke reaksjoner skulle smøres ut over forsiden av landets største sladreblad. Tora gjorde det, og det ble vinklet som om hun brant av lyst til å fortelle om det. Det skjedde neppe slik.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #15 Skrevet 18. september 2010 Men hun kan neppe komme noen vei med formell klage siden hun fikk betaling for oppslaget. Da burde hun iallfall levert tilbake de 12500 kronene (historien var sikkert verdt mange ganger mer for Se og Hør). Men hvis Tora nå hadde tatt med seg en journalist til Se og Hør og levert tilbake de 12500 kronene, ville hun ha gjenopprettet ihvertfall noe av sin verdighet. Å gå til sak mot Se og Hør blir bare dumt ut fra omstendighetene.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #16 Skrevet 18. september 2010 "Talentløs kjærring ja, ho visste så godt at Jonas var forlovet og skulle gifte seg med prinsessa og så går ho og legg ann på han sånn, sier litt om ho som menneske, sjølsagt var ikke Jonas borte heller, men det er bare luddere som gjør sånn" Herregud! For det første visste hun ikke at han var i et forhold (han var ikke forlovet på den tiden). Han løy, oppga falskt navn, og reiste siden hjem til kjæresten og forlovet seg med henne. Sto der og gliste på forlovelsesbildene i vissheten om at han hadde vært utro, og ikke som en tabbe i fylla eller noe, men med fullt overlegg og løgn for ikke å bli gjenkjent. Det er ifølge deg å være "ikke borte han heller", mens Tora, som ble løyet for og trodde hun hadde en affære med en helt vanlig svensk mann, hun er "talentløs kjærring" og "ludder". Det er en sjokkerende moral i 2010.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #17 Skrevet 18. september 2010 Betaljournalistikk er forbudt, så dersom de har betalt henne for historien har de brutt loven.
Cat.68 Skrevet 18. september 2010 #18 Skrevet 18. september 2010 Dem har nok ikke betalt for historien, men gitt en kompensasjon for tørt og svie. At den svien skulle bli så massiv som den ble trur jeg ikke de hjalp henne med å førstå. Slik jeg skjønnte det lovte dem vel mer eller mindre at hun skulle bli fremstilt som heltinnen, og at folket ville hylle henne. Når man dessuten blir presset til at historien ville bli trykket likevel, men at den ville se bedre ut for hennes del hvis hun selv uttalte seg, trur jeg ikke det er så enkelt som ung jente å stå imot presset. Naiv var hun nok, men det har man igrunn lov til å være når man er ung, da synes jeg det er verre med dem som er langt eldre en henne og som visste hvor stort dette ville bli og unnlot å innformere om det. Som flere skrevet før her. Hadde hun virkelig skjønnt omfanget dette ville få, og pengene hadde vært drivkraften for å få ut historien hadde hun nok IKKE nøyd seg med de småsmulene hun fikk for svien. Jeg synes heller vi jenter burde gå sammen å hylle henne for det hun gjorde. Ok så ble den svenske prinsessen ydmyket urettferdig, men tenk hvor stor ydmykelsen måtte ha blitt hvis hun gift seg men sjarlatenen og dette kommet frem i ettertid!!!??? Det er nok INGEN som tenker et vondt ord om prinsessen og hun har sin støtte i folket, så hvorfor skal Tora tråkkes på?? Hun reddet tross alt Prinsessen fra en helt vanvittig uverdig fyr. Og er det noen som skal kritiseres er det han og ingen annen en han.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #20 Skrevet 18. september 2010 Bare tull at hun ikke visste hvem han var, han var jo allerede kjendis for han hadde vært med Madde lenge, så den må dere lenger ut på landet med.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #21 Skrevet 18. september 2010 Er ikke alle som er faste lesere av sladreblader, skjønner du! Jeg hadde overhodet ikke kjent ham igjen. Hadde neppe kjent igjen ham Victoria giftet seg med heller, inntil noen uker før bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #22 Skrevet 18. september 2010 Jeg hadde heller ikke kjent ham igjen. Herrgud, jeg hadde vel knapt kjent igjen svenskekongen, og særlig ikke dersom jeg traff ham i en "ut av kontekst"-sammenheng. Leser aldri Se&Hør, og hopper over alt monarkistoff jeg finner i andre blader, for det interesserer meg ikke. Er vel ikke hovedinteressen til unge jenter heller, så selvsagt er det sannsynlig at hun ikke visste hvem han var!
Cat.68 Skrevet 18. september 2010 #23 Skrevet 18. september 2010 Vet du hva, jeg er til og med Svensk og jeg hadde aldrig klart å skjønne hvem han var. Dels fordi jeg aldrig engasjert meg veldig i de kongliges kjærester i Sverige, og hvor sannsynlig vil man tru det er at man skal treffe kjæresten til Madde i Åre og dessuten bli flørtet til?? Enhver ville vel trudd han ville vært fornøyd med sin prinsesse, og mennesker har dobbeltgjengere overalt. Så nei, det er ikke opplagt at hun måtte visst hvem han var. Når han dessuten anvender falskt navn kan hun søren ikke lastes for at hun ikke visste hvem han var. Og samme om hun så hatt en aldrig så stor eller liten anelse så er det jo ikke HUN som gjort noe galt. ?? Det var HAN og kun HAN som rotet dette til ,og som burde skamme seg. Tora reddet prinsessen fra en drittsekk, og samme hvordan hun gjorde det synes jeg hun fortjener respekt og ikke skittkasting for det.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #24 Skrevet 18. september 2010 Jeg er hjertens enig med deg, Cat.68. Synes riktignok ikke det var bra at saken sprakk slik den gjorde, men hadde det vært opp til Tora hadde neppe det oppsalget sett ut som det gjorde, med vinkling på deres "hete natt". Det var ikke hun som skrev artikkelen.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #25 Skrevet 18. september 2010 Poenget er vel at hun stod fram med saken for penger og syntes det var veldig kult!! Det er det som gjør hennes til en golddigger! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå