Hedda39 Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 .............det skal mest sannsynlig jeg. Kort regime, og det går syyyykt fort!! Vårt første forsøk, og jeg bare må være optimist. UL på mandag igjen,..( var i går også) Gyn sa uttak mest sannsynlig på torsdag. Hjelpes meg ,- noen som vil henge seg på. så kan vi være heiagjeng for hverandre!!!!!!! Krum nakken og stå på jenter..... Det skal jeg!!!!!!!
eka72 prøver igjen Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Hei Aurora 33! Jeg skal på UL på torsdag, etter å ha gått på sprøyter i 8 dager. Regner med at det blir uttak på mandag, hvis allt går etter planen. Dette er mitt andre ferskforsøk...... Hadde 1 forsøk i feb. og fryseforsøk i mai. Desverre ble det ikke baby ut av det. Lykke til! Håper at vi kan følge hverandre fremover.
Hedda39 Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2010 Ja,- vi krysser fingrene.. flere???
Endeligmamma<3 Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Hei dere...henger meg på her:) Jeg hadde et egg på frys som ble tatt opp i dag og det levde over opptining...så nå får vi bare vente å se om det utvikler seg videre...nervepirrende dette! Håper på å bli ruger i morgen!! Når blir det uttak på dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå