Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Jeg tror jeg har IKM imorgen (søndag), men er sannelig ikke sikker. Kjenner meg så gravid at jeg tør ikke ta en test, fordi dersom den blir ikke gravid så blir jeg SUPER skuffet og tør vel heller ikke stole på meg selv igjen etterpå. Man har vel gjort det en gang eller to før... :/ Mine sympomer er: - støl i magen - Stikninger i magen av og til -rare pupper (er ikke direkte øm når jeg tar på de, men jeg er veldig "bevist" hele tiden på at de er der) - bekkenløsningsmerter (har hatt det helt siden EL, pleier å få det under EL, men det skal jo gå over) - litt kvalm, men det kangodt komme av at jeg har spist for mye eller lite, har vært litt travlet i det siste - vondt i hodet (som sagt har vært travelt) - trøtt (jobbet mye) Og nå angrer jeg litt på at jeg ikke testet imorges, for da hadde jeg iallfall visst.... Og jeg skal teste med morgenurin, så jeg ikke kan lure meg selv til å ta en til hvis den blir negativ. Så det så.
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Er fryktelig spennende dette her!! Jeg hadde nok testet, men du gjør det du føler for. Håper du får positivt når du bestemmer deg for å teste! Det som er så dumt med kroppen er at den kan nok desverre lure oss grundig (( Det beste er jo å teste med morgenurin, så om du bare har en test bør du kanskje vente til i morgen... Masse lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå