eliona Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 våknet i dag av at jeg hadde grusomt vondt på venstre side av leggen. Trodde jeg hadde sovet dårlig eller klemt den på noe vis. Når jeg så etter så var det en stor ,tykk blodåre(vene) på leggen og det gjør skikkelig blåmerkevondt, men er ikke vond å gå på eller noe sånt. Også klør det veldig. Kan dette være farlig? Er så redd for blodpropp.
Alvefjeset Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Ring legevakten og hør hva de sier.
Med_håp_i_magen Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Ut i fra sånn du beskriver det ville jeg gjette på åreknuter - ganske vanlig i graviditet vissnok, særlig på leggene. Fikk beskjed om at det er stor mulighet for at de forsvinner etter fødsel (tar noen måneder), hvis ikke kan de fjernes med laser. Men sjekk med en lege for sikkerhetsskyld!!!
eliona Skrevet 18. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2010 tenkte på det samme, men gud så bekymret man blir når man er gravid.. Tror jeg må innom legevakten ja, for å få det ut av verden.
Sannellerslik? Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 hørest ut som åreknute ja.. Men ring legevakten ja, så er du sikker:-) ikke noe kjekt å gå å bekymre seg for noe. Jeg er ekspert i det selv! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå