Gå til innhold

Hvor lenge blødde dere etter SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA torsdag, var 6+5. Lurte på hvor lenge dere som har hatt SA blødde etterpå? Det er så ergelig, for jeg føler at alt blir på vent... Vil ikke trene nå som jeg bare kan bruke bind, vet ikke når el kommer, vet ikke når blødningene blir ferdig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en SA i uke 11. Blødde ca to uker, og fikk igjen mensen ca tre uker etter blødningen hadde slutta.

Forstår godt du føler at alt står på vent nå, og veldig frustrerende å ikke vite ( viss man ikke kjenner det da) når man har EL osv. Det er rett og slett bare å ta tiden til hjelp, så kommer nok kroppen i lage igjen skal du se. ( Jeg ble gravid nærmest ved et uhell, og her sitter jeg og har hatt mensen fire ganger etter SAen og ingen ting har skjedd. Det er helt utrolig, man kan virkelig aldri vite hvordan ting blir!!)

Lykke til!

Skrevet

hadde også en sa på torsdag, var da 5+6, håper at jeg slutter å blø snart.kroppen skulle ordne opp selv.Har hatt 2 maer tidligere, men da fikk jeg tabletter første gang og utskrapning andre gang.Fikk du tabletter som skulle få restene ut?

Skrevet

men ble gort gravid sist så håper på det denne gang også:))Billiejean:har du barn fra før?

Skrevet

Fikk ingenting for å få resten ut. Kroppen ordner forhåpentligvis fort opp selv. Aldri en fordel å være utålmodig av natur når det gjelder å bli gravid:p

Har et barn på 5, også før den graviditetethadde jeg en abort (MA uke 11, måtte ha utskaping)

Neste gang skal gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...