Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 18.09.2010?

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 dager igjen, 9! :D Så med andre ord så kommer noe igang her innen 21 dager, enten hun vil eller ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tre dager på overtid, Var på kontroll og det var 3 cm og modning. Hun mente i løpet av helgen så var han ute, men syns ikke det er så masse som skjer enda. Det er ganske så rolig. :(

Dette er min andre fødsel og den første startet også på samme viset. Med henne var jeg på sjekk på sykehuset en fredagsmorgen og hun var da ute på mandagskvelden. Kanskje han har tenkt å gjør det samme!!! Men skulle tro han ville ta kortere tid da, siden han er min andre?

Skrevet

13 dager til termin. Så innen 27 dager er h*n ute. Forhåpentligvis kommer h*n rundt termin. Begynner å gå lei av å gå med konstante menssmerter og modningssmerter etterhvert...

Skrevet

- 6.dager og super frustrert =(

Førstemann kom en uke før tiden, så jeg håper det skjer noe snart.. Selv om det ikke kjennes slik ut =(

Jordmor sjekker meg kun ved å måle sf. Hvordan sjekkes en om man er moden..??

Skrevet

12 dager igjen, som jeg PRØVER å nyte, noe som ikke er så enkelt med tidenes forkjølelse og hoste.

Skrevet

Første dagen min på 3 trimester og første gang jeg henger meg på en sånn "hvor mange dager igjen tråd".

85 dager igjen til termin. God tid:)

Skrevet

32:-D starter på min siste arbeidshelg idag før permisjonen:D

Skrevet

39 dager igjen...

Skrevet

47 dager igjen! Går framover, men synes fortsatt det går litt for treigt! :)

Skrevet

23 dager igjen :) og gleeeeder meg til å sove på magen igjen :P *3 t søvn i natt:( *

Skrevet

2 dager over termin og ingen action for øyeblikket. Kom nå snuppa!!!!!!!

Skrevet

19 dager til UL termin

14 dager til mens termin

5 dager til fullmånen

Får se hva som kommer først!

Skrevet

59 dager... Nærmer seg, men 59 hørest plutselig ut som VEDLIG mange dager ;-)

Skrevet

12:)

Skrevet

Uansett hvordan jeg vri og vrenger på det så er det 44 dager igjen...

Skrevet

9 dager igjen!! :-) Nå er det ensifret. Hurra!

Skrevet

26 dager igjen :)

Skrevet

53 dager igjen :) Kjenner magen har begynt å bli STOR og at jeg gleder meg til å bli tynn igjen. Men det jeg gleder meg mest til er å holde han på fanget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...