Gå til innhold

Hva skjer her da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde positiv el-test og el-smerter 12 og 13 sept. Neg 14. Så da regner jeg med at jeg hadde el den 13.

Det som er rart er at jeg ikke har hatt stigning i temp etter el.(Bruker babycomp) Tenkte faktisk på det i går kveld. Men i dag hadde jeg temp.stigning. Det vil si at babycompen kommer til å bekrefte el på 17. sept. Det MÅ jo bare være feil... Hva skal jeg stole på her??? Jeg heller mest til el-test og el-smertene... Det er faktisk første gang jeg opplever at ikke babycomp og el-tester ikke stemmer overens.

Så nå ble jeg jo usikker her da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det kan hende jeg nå svarer på noe som jeg ikke har rett i (?)...., men det kan jo være at egget har prøvd og slippe og ikke fått det til rundt den 13 og har prøvd på nytt nå og sluppet????

Kroppen er rar i prøvetider...

Skrevet

Tenkte jo litt den tanken jeg også, men skulle ikke da el-testen fortsatt å være positiv??

Ja kroppen er til tider rar :(( Hadde vært mye enklere med en A4-syklus!! Skjønner ikke noe jeg. Blæææ.

Håper virkelig det var el den 13 ellers er nok løpet kjørt for denne pp siden sambo reiste 13 og ikke kommer igjen før i morgen kveld :(

Tiden den fæle ventetiden vil vise.

Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men det er jo hormonene som styrer Eggslippet, og hvis kroppen ikke klarte det vil vel hormonene gå ned igjen?? og evt øke igjen senere når kroppen prøver på nytt?? Har du tempet lenge da??

Skrevet

Ja kanske det... Hmmm liker ikke det da :(

Har tempet i 5 mnd så det er jo ikke sååå lenge.

Skulle jeg tatt en ny el-test i dag da kanskje?? Eller er det for sent?

Skrevet

hvis tempen har forandret seg (er INGEN tempe ekspert) så har den evt vært....?? Så jeg vet ikke, har du sånne billigstrimler??

Skrevet

Jeg hadde EL-smerter og EL-slim for noen dager siden, men fikk først pos EL (CB)test i går. Det er nok mulig at vi tror vi har EL litt før vi egentlig har det, ja...

Skrevet

Ja var det jeg mente også, at det var for sent... Har en cb el-test igjen...

Jeg hadde el-smerter og positiv test samtidig... Tempstigning i dag.. Er det jeg ikke forstår..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...