ikke i bruk Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Under menstruasjonen så har jeg, om ikke hver mnd så veldig ofte "smerter", eller ømhet i selve vagina/skjede. Nå, 4-5 dager etter EL har jeg samme smertene bare mye vondere. Det river å røsker "der nede". Det er rett og slett vondt. Som kniver eller noe annet skarpt som beveger seg inni der når jeg beveger på meg. Hva i alle dager kan dette være da?? Jeg tenker jo litt på festesmerter, men det var jo litt tidlig, åsså at smerten befinner seg i skjeden og oppover? Noen vært borti lignende? Bør jeg være bekymret?
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Kan være det, men syntes det hørtes litt voldsomt ut... Aner ikke hva det kan være jeg.. Men om det ikke bedrer seg ville jeg kontaktet lege. Kom akkurat på at jeg har opplevd lignende. Da hadde jeg en stoor cyste på eggstokken som var årsaken.... Jeg gikk så lenge med det at jeg måtte innlegges Hadde så vondt at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg...
ikke i bruk Skrevet 18. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2010 Var det en smerte som kom og gikk når du hadde cyste, eller var den vedvarende? For det var liksom slik at det kom som lyn-nedslag med ganske skarpe smerter hvis jeg bevegde meg, og da frøys jeg til og det stoppet. Så ville ikke bevege meg mer på en stund, åsså kom det igjen når jeg bevegde meg. Var slik ganske mange timer igår kveld. Idag har jeg bare hatt ett tilfelle av det.
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 For å si det sånn var det sånn det begynte ja.. Unngikk visse sittesstillinger for da var det vondt hele tiden. Etter som dagene gikk ble det oftere og oftere. Til slutt var det uutholdelig... Det hele resulterte i en eggstokk mindre =( Denne cysten har nok lagt latent på eggstokken lenge, men en graviditet utløste vokseprossesen, om jeg kan kalle det det. Så når de tappet cysten da jeg ble innlagt var jeg 16 uker på vei.. Denne sluttet aldrig å vokse å ble derfor opperert vekk 2,5 år etter, sammen med en ødelagt eggstokk. Da hadde jeg vært inne å tappet den flere ganger. Får nå ikke håpe det er det du har, men som sagt, om det ikke gir seg må du kontakte lege.. Hadde jeg gjort det tidligere kunne kanskje eggstokken min vært reddet...
ikke i bruk Skrevet 18. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2010 Skummelt Synd å høre at du måtte gjennom noe slikt! Tror jeg skal følge godt med på utviklingen på den smerten. Takk for svar
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 Ja følg med. Jo takk, var ikke noe hyggelig når det stod på. Er mange år siden nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå