Gå til innhold

Da sier jeg takk for meg her inne :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har vært så heldig og født verdens vakreste lille gutt, 14 dager etter termindatoen. Så nå er nok en epoke i denne "sliter"-rekken over. Håper bare at jeg kan komme inn hit igjen ved en senere anledning. Nå skal jeg bare nyte tiden sammen med familien :) Helt uvirkelig at jeg sitter her som mamma nå :)

Det blir ikke noe fødselshistore fra meg, det var mye som gikk galt under og etter fødselen, men det viktigste er at vi alle har det bra nå. Og det er sant slik som alle sier, at i ettertid blir alt glemt! :)

Vil ønske dere som fortsatt er gravid lykke til videre med svangerskapet, fødsel og den koselige tiden som venter dere :)

Takk for følget her inne :)

Fortsetter under...

Gratulerer med en prins Elisabeth! Må være verdens beste gave du nå har fått! Godt å høre at det står bra til nå til tross for utfordringer underveis, dere får slappe av og kose dere med å bli kjent med hverandre nå - Gratulerer igjen!

:o)

Annonse

Elisabeth; masse lykke til videre!

Jeg har fulgt litt med deg de siste månedene, da du var så hjelpsom på mail her tidligere om kjøp/salg av puregon. Jeg var jo en ferskis i IVF-gamet da og fikk masse god hjelp fra deg på alle mine spørsmål.

Kos deg med gullet!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...