Gå til innhold

IKM uke 38! Da vente vi spente! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sjanse fløy nok fra meg denne måneden. Hadde EL mens mannen var borte!:-( men det finnes jo alltid et bittebittelite håp og jeg vil gjerne følge med dere andre!

Ingen symptomer her!

Dere da?

Jeg har IKM på torsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har IKM søn/man - og jeg opplevde noe rart i kveld. Jeg var kvalm før vi skulle spise (trodde det var fordi jeg var så sulten) men jeg ble enda kvalmere etter at jeg hadde spist. Så skulle jeg nå legge resten av pizzaen i kjøleskapet og da ble jeg kvalm igjen!

Jeg hadde problemer med fet mat i svangerskapet, klarte ikke engang spise gulost...

Jeg har veldig ømme pupper - hatt det siden EL, noe murring i magen rett etter EL.

Spennende, men jeg innstiller meg på at vi må prøve igjen neste mnd :)

Skrevet

har IKM ca neste lørdag!

Symptomer:

*hatt murringer og stikninger i magen (kommer av og til nå og)

*Puppene har blitt sååå vonde, ømme/stikker/iler/og de har blitt større

*Sover dårlig

*rar følelse i kroppen

*Har spottet i ei uke nå, er litt usikker på dette men ser at andre har hatt det samme, og blir gravid for det!

Så håper håper!!!!! :)

Skrevet

Har IKM neste helg, så enda lenge å vente!

* Har hatt litt ømme bryst siden EL.

* Har hatt en del murringer nederst magen. stikker litt av og til.

* Lettere svimmel og litt "uvel"/merkelig i kroppen.

Vi har hvrtfall gjort vårt for at vi skal lykkes denne PP.

Krysser fingre for oss alle sammen!!!!!

Skrevet

Hei damer! har ikm ons 22 sept. Jeg har gått på pergo denne pp, så dette er veldig spennende!:D Har en del symtomer, men de kan jo være innbillning. Jeg har liksom prøvd snart i 3 år og hatt masse symtomer hver pp, men uansett.. Her er mine symt denne gangen:

- Trøtt, usedvanlig trøtt!

- Murringer

- Halsbrann

- Kvalm til tider

- humøret er opp og ned

- Lett på gråten

Så vi får vente å se! Håper pergoen har hjelpet meg:)

Skrevet

Hei dere! Jeg har vært utrolig lite aktiv her inne denne pp... Trodde oppriktig at jeg var gravid sist mnd, selv om jeg ikke torte å tro på mine følelser. Da hadde jeg nemlig ALT av symptomer, tilogmed uteblitt mens som kom 3-4 dager forsent!!! :o:O Så denne mnd har jeg tatt det helt med ro, ønsker ikke å bli skuffet på samme måte som sist.. Selv om dette bare er vår 2.pp da ;) Har IKM rundt 21.-24. sept. (vanligvis 28 dager, men etter sist tullesyklus er den vel rundt 30 dager nå://) I alle fall, så har jeg NULL symptomer denne gang!! Føler ikke at jeg har vanlig pms en gang :o

Men jeg venter spent sammen med dere likevel jeg, jenter! :D

*krysser fingrene for alle*

Skrevet

IKM 25-26 sept. Har absolutt null symptomer for now, men det der jo litt tidlig ogsaa da. Hadde litt spotting et par dager etter positiv EL test, som enten er 1: enda mer av den spottinga jeg alltid plages med, selv om det naa var i en ny tid paa syklusen det aldri har vaert, 2: rett og slett av selve eggloesninga, som heller aldri har skjedd, eller 3: hardfoer sex... (sorry, folks). Men det var lite og bare et par dager denne gangen, saa jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Har ikke saa veldig til forhaapninger...

Lykke til folkens!!!

Skrevet

Jeg har vel IKM rundt den 25 sept.

Dette er vår 1 pp.

Symptomene er: Stikninger/ubehag/rare greier i magen.( langt nede)

Humørsvingninger- kraftige

Hetetokter i 3-4 dager nå.

Metallsmak/ekkel vond smak i munnen i 3 dager i strekk.

Mener faktisk at det var en natt med halsbrann, men kan jo være noe jeg har spist.

Jeg har to barn fra før av, og det mest gjenkjennelige jeg merker nå er stikninger i magen, ellers så kan alt det andre være innbilt.

Testet forresten idag, og det var negativt- men har skjønt at jeg testet altfor tidlig egentlig..

Vet iallefall at jeg har hatt EL- og at vi har hatt nok sex ifht den. Men det kan jo være tusen andre grunner til at det ikke klaffer for det om..

Ble forresten raskt gravid med begge barna våres.. Men ble urolig nå siden jeg fikk negativ test.. hehe

Lykke til jenter =)

Skrevet

Enig med deg nellik!

Var nesten sikker forrige måned og ble litt skuffet. Gikk raskt over da, men denne mnd har jeg null håp. mannen var borte den dagen jeg fikk positiv ELtest. ...Dvs han kom hjem kl 23, testen tok jeg 0630.... Dagen etter hadde jeg neg test og synkende temp på ladycomp!

Imgen symptomer, ikm på torsdag!

Toget gikk nok denne gangen, men neste måned er vi på ferie rundt EL, om EL treffer når jeg tror! Det gir jo uante muligheter??!

Skrevet

Dette er første gang vi prøver med tester å full pakke:) har gått på p-piller i sammenhengende i 11år, sluttet for ca 6mnd siden. Forrige mnd blei IKM forsinket i 2uker, noe den ALDRI har vært før, så håper det var ett hint om at hormonene i kroppen er ute og jeg er klar for å bli gravid:) Bestilte meg menskalender på tlf og har testet EL etter denne, funket faktisk, selv om EL var noen dager forsinket. Nå sitter jeg å venter på IKM som skal komme på onsdag, men siden EL var forsinket er nok IKM forsinket, så riktig dag blir rundt torsdag-fredag. Tok en test i dag, men blenda hvit:( er nok bare litt for tidlig:) Har ikke hatt noe veldig med symptomer, var værre forige mnd;) Nå har jeg litt halsbrann, ømme bryster, litt murringer og trøtt.. hehe.. Håper på positiv test.. Lykke til alle sammen <3

Skrevet

Oooh.. Denne tråden vil jeg også være med på :D

Er jo ikke sikker på om jeg har hatt eggløsning engang, men..det er jo så gøy! :)

Sliter med mat. Klarer bare spise noen biter.

Sååååre brystvorter, men ingen ømme pupper enda (som pleier å være mitt sikre tegn på el........men...)

Ussete i magen. Litt om hverandre..diaréaktige tendenser, også dønn "forstoppa" i en dag og to, også "på'an igjen!", og sånn har det vært i en 4-5 dager nå.

Men ellers så er det skrekkelig lite. Ingen pms-tendenser....derfor jeg er litt redd den der eggløsninga mi. Hehe.. 16 mndr uten, så blir en litt panisk for at en skal miste den igjen, ja!

Tester nå hver dag jeg da, siden jeg var så dum å bestille meg noen billigstrimler. Haha. Er jo altfor tidlig enda! Ikm Onsdag-Søndag, sier jeg.

Skrevet

Jeg har IKM fredag. Jeg kjøpte både folat og graviditetstest i dag:-) Kanskje jeg tester meg i morgen - bare for å ha gjort det, liksom. Det er jo ikke til å holde ut, disse to ukene. Mine symptomer (som selvsagt like gjerne kan være PMS) er:

såre/ømme brystvorter, ømme bryster og mensmurringer siden EL. I morges synes jeg at blodårene vistes ekstra godt på puppene men jeg sjekket jo ikke akkurat hvordan de så ut i går så det er litt vanskelig å sammenligne:-) Ellers har jeg en rar følelse noen ganger at jeg blir helt varm i skjeden, akkurat som når man kjenner blodet komme under mensen.

Skrevet

Heisann folkens!

Nå begynner det å nærme seg ikm 22. eller 23. sept! :)

Blir spennende å se om det blir elgjakt på meg eller ikke. Har ei venninne som er noen måneder på vei, som fikk beskjed fra legen om at hun ikke kunne bære våpen, eller være i nærheten av et slakt under jakta pga graviditet.

Jakter sammen med faren min, så det blir ikke så veldig lett å lure seg unna med en dårlig unnskyldning, om jeg skulle teste positivt før helgen.. :P Blir spennende å se..

Ellers så er det jo selvfølgelig sneket seg inn noen symptomer siden EL. ( Den som leter, den finner, eller noe sånt :))

- Murringer i underlivet (har egentlig hatt det slik siden el)

- Såre/ømme brystvorter (småklør innimellom, ikke så mye, men nok til at jeg merker meg det som et symptom selvfølgelig ;))

- Kjenner meg sliten/støl i underlivet

- hard mage med mye luft :P

- Idag har jeg gått og vært småkvalm hele arbeidsdagen. Nesten så jeg kjente "gulpsmak" i munnen uten at jeg har gulpet.. ekkelt..

Så det blir veldig spennende å se om det bare er noe jeg innbiller meg, eller om det er noe på gang!

Har kjøpt en graviditetstest (CB), så skal prøve å vente lengst mulig før jeg fyrer av den. Er ikke så veldig lett tilgang på tester her hvor jeg bor så..

Hvordan går det med dere andre?? :)

Noen som har testet allerede? :)

Skrevet

Venter spent her også. Denne prøveperioden har jeg prøvd både bidronninggele fra mens og frem til el og hostesaft et par dager før el. Hadde murringer frem til el, men så har jeg ikke merket en verdens ting etter el...så prøver å holde forventningene nede. Men klarer ikke å la være å kjenne etter for det. Krysser fingrene for oss alle.

Jeg skjønte meg ikke på verpesjuke damer, men nå ser jeg liksom ¨greia¨ :) Når man først har bestemt seg for noe så venter man jo i spenning omtrent døgnet rundt. Blir nesten litt besatt... hehehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...