stellita.med 3 barn<3 Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 har endel veldig ubehagelige kynnere nå ikveld..ikke rier men litt verre enn vanlige kynnere..har ikke tatt no tid på de men bare lurer..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Min første fødsel startet sånn, men denne gangen har jeg hatt flere kvelder m slike regelmessige, småvonde kynnere uten noe resultat dessverre... Tror d er vanlig m mer tull og lureri 2.gangen, så er vel bare å smøre seg m tålmodighet og ikke få for høye forhåpninger hver gang...
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 17. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2010 Ja:) må vel bare tenke at man går over denne gangen også så kanskje det plutselig skjer før..bare gleder meg no innmari til å få hilse på den lille.. Når har du termin?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Termin nå på torsdag, så 5 små dager igjen.. Fødte 2 uker før termin forrige gang, derfor litt ekstra utålmodig og skuffa nå
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 17. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2010 Jeg har termin på torsdag jeg også..veldig spennende nå selv om jeg vil bli ferdig med det..ja da skjønner du er litt ekstra utålmodig og skuffa.jeg fødte 4 dager over med første..tror jeg hadde gått enda lenger over om jeg ikke hadde blitt strippet...ser ut til å gå lik vei denne gangen også..skal be om å bli strippet på kontroll onsdag tenkte jeg om ikke noe har skjedd til da:-) vi må følge hverandre i disse dager da siden vi har termin samme dag og venter nr 2 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå