mamma til lillingen Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Navlen har ikke kommet ut enda, vet ikke om den kommer til å gjøre det, men huden rett over er så stram og rød at jeg tror ikke den holder ut så mange ukene ettersom magen fortsetter å vokse. Prøver å massere, men er vel ikke så mye å gjøre med det. Vondt som pokker, spesielt på natta. Noen som har opplevd at den sprekker, eller at det går over? Har enda ikke fått noe særlig med strekkmerker, kanskje navlen tar verste støyten.
cadence Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Jeg har fått strekkmerker kun et sted så langt; rundt navlen :S
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 piercing hullet mitt i nvlen fikk sge en sprekk her om dagen...stram i skinnet nå ja! men bare lånte litt zinksalve av lillebror så har det faktisk vært fint siden:) men det slites og strekkes ja.....er heeeeelt flatet ut og navlen går i ett med resten av magen... men ingen strekkmerker! BANK I BORDET!xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå