Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei

jeg har tette eggledere å jeg spurte legen rett ut om det var noe vits for meg å gå på noe p-piller etter jeg var ferdig med ivf forsøkene,jeg fikk blankt nei det kunne hun ikke skjønne hvorfor jeg skulle.så jeg oppfattet det som helt umulig å bli gravid uten ivf.

mener ikke å ta motet fra deg å det kan jo kanskje være forskjell fra person til person.håper jeg ikke tok motet fra deg!

kobl av å kose dere :)

Ingen fare,babyboom:)

Vi skal uansett igang med ivf. Det var bare jeg som lurte på sjangsene på naturmåten. Tror det er viktig å prøve å stresse litt ned,og kose seg med god gammeldags elskov;) Hadde jo selvsagt vært eksra stas hvis det ble baby ut av det...men vi har i grunn innsett at vi trenger hjelp til det. Skal begynne med sprøyter om ca 2,5 uke.Vet ikke hvilket merke enda. Gleder meg til å komme i gang,samtidig gruer jeg litt...kan vel muligens bli litt humørsyk av hormonene.Skal også stumpe røyken så snart som mulig,så det kan nok bli noen tøffe dager!!

Tusen takk for alle svar,jeg kommer nok med flere spørsmål og tanker etterhvert,hehe:)

Og kjempemasse lykke til, til alle der ute som prøver å få bebi i magen!!

Ha ei super helg:))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...